اعتبار ویزای چین

کشور چین با تاریخچه‌ای بیش از ۵ هزار ساله از بزرگ‌ترین ملت‌های متمدن باستانی است. کشور چین از رودخانه زرد و یانگ تسه سرچشمه می‌گیرد. در واقع قدمت به ثبت رسیده کشور چین در ۴ هزار سال پیش و از زمان سلسله شانگ آغاز شده است.

کشور چین یکی از مناسب‌ترین مقاصد توریستی جهان به حساب می‌آید. که برای سفر به این کشور پر از رمز و راز نیازمند دریافت ویزای چین هستید.شما در هر فصلی که به این کشور سفر کنید، خالی از لطف نیست و اوقات خوشی را سپری خواهید کرد. با این وجود، ماه‌های طلایی سفر به چین: آوریل، می، سپتامبر و اکتبر به حساب می‌آیند. سفر در این ایام یعنی هوایی مطبوع، مناظری بهشتی و البته با هزینه‌ای بیشتر. خوبیه سفر در دیگر ماه‌های سال این است که از شلوغی و هزینه اضافه خبری نیست و این که هر فصل زیبایی خاص خود را دارد.

شرایط دریافت ویزای چین

همانطور در ابتدای این مقاله گفتیم چین کشوری است که در شرق قاره آسیا قرار دارد و پکن پایتخت آن می‌باشد. این کشور با توجه به مکان‌های گردشگری فراوانی که در خود جای داده، شرایط اقتصادی که دارد و همچنین دانشگاه‌های بسیار خود سالانه افراد زیادی هستند که قصد سفر به سمت آن را دارند. چین جز آن دسته از مقاصدی است که بنابر هر دلیلی که بخواهید به سمت آن سفر کنید باید ویزای مربوط به آن را دریافت کنید. ما در این مطلب از مهرآباد گشت قصد داریم تا درباره اعتبار ویزای چین خدمتتان ارائه دهیم،پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.


اعتبار ویزای چین

مدت زمان اعتبار ویزای چین در واقع از لحظه‌ای که ویزای شما صادر می‌شود تا ۲۴ ساعت قبل از دارای اعتبار می‌باشد. بنابراین به محض تمام شدن اعتبار ویزای چین‌تان موظفید که خاک چین را ترک کنید، در غیر این صورت به شما جریمه سنگینی تعلق می‌گیرد و دلیل آن هم نقض قانون این کشور است.

اگر به چین سفر کردید و قصد داشتید مدت بیشتری در این کشور بمانید یعنی مدتی بیشتر از حد مجاز ویزای چین، باید قبل از این که اعتبار ویزایتان تمام شود، نسبت به تمدید آن اقدام نمایید.

ما در این مقاله درباره اعتبار ویزای چین با شما صحبت کردیم،همچنین اگر شما همراهان همیشگی مهرآباد گشت سوالی درباره‌ی ویزای چین،تور و جاذبه‌های گردشگری چین داشتید حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید تا به همه‌ی سوالات خود پاسخ دهند و سفری لذت بخشی را با ما تجربه نمایید.02188833123

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر