سوغاتی های صربستان


صربستان کشوری زیباست که امروزه از مقاصد مهم گردشگری برای توریستان و گردشگران محسوب میشود . مگنت های یخچال و جاکلیدی در همه ی کشورها به عنوان سوغات محسوب میشود اما با طرح های متفاوت . هر کشوری نماد یا عکسی از جاذبه های مهمش را به صورت مگنت و جاکلیدی به نمایش و فروش میگذارد اما اگر بدنبال سوغاتی های خاص تری هستید که فقط مختص به آن کشور باشد و در جای دیگری یافت نشود مهرآباد گشت را دنبال کنید.


فرش و گلیم پیروت : فرش و گلیم پیروت از معروف ترین سوغاتی های صربیست . با خرید این فرش ها گویی قطعه ای از صربستان را به همراه خود برده اید . این فرش های هنری از قدیمی ترین محصولات صربستان است . این گلیم های زیبا و هنری بیش از 90 مدل و 122 طرح متنوع دارند . اگر میخواهید سوغاتی اصیل و خوب برای عزیزی بخرید فرش و گلیم از بهترین انتخاب هاست .


چاشنی آجوار (ajvar) : چاشنی آجوار به عنوان پیش غذا در کنار بیشتر غذاها دیده میشود . صربستان پر است از غذاهای لذیذ و خوش طعمی که نمیتوان آنها را به خانه برد اما این چاشنی قابل بردن است چرا که مثل ترشی های ایرانی در فصلی خاص درست میشود و در شیشه نگهداری میشود . این چاشنی خوش طعم از خوردنی های بسیار لذیذی است که بعنوان سوغاتی خریداری میشود.


لباس با طرح های سنتی (sirogojno) : لباس های سنتی و زیبای صربی با کیفیت مطلوب فروخته میشود . این لباس های زیبا با قدمت بیش از یک قرن هنوز هم طرفداران بیشماری میان افراد مسافر و توریست دارد . طرح ها و رنگ های متنوع و متفاوت این لباس ها توجه افراد بسیاری را جلب میکند . باید یادآور شویم که جوراب های sirogojno در صربستان شهرت جهانی دارد ، پس خیالتان آسوده باشد که سوغاتی های خوبی در این کشور خواهید یافت.با تور صربستان مهرآباد گشت از خرید این سوغاتی ها لذت ببرید.


تور های مرتبط

هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر