هتل سان وی جورج تاون

هتل‌های شانگهای

شانگهای چین یکی از پرطرفدارترین شهرهای چین برای سفر است که هتل‌های آن دارای تنوع بسیاری می‌باشد این شهر به دلیل جاذبه‌های گردشگری فراوان و همینطور نمایشگاه‌های تجاری و فرصت‌های افتصادی فراوانش هرساله توریستان زیادی را بسوی خود جذب می‌کند.ما در این مطلب قصد داریم درباره هتل دبلیو شانگهای-د باند که یکی از معروفترین هتل‌های شانگهای است صحبت کنیم.

این نکته را بدانید که قبل از سفر و رزرو تور و پرواز خود به این کشور نسبت به دریافت ویزای چین اقدام نمایید.

هتل سان وی جورج تاون

این هتل معروف در پنانگ که یک شهر سرسبز و ساحلی ، یکی از مقاصد عالی برای سفر است. بین هتل‌های فراوان و خوبی که این شهر دارد، هتل سان وی جورج تاون یکی از محبوب ترین‌ها در پنانگ است. این هتل اماکانت مختلفی را به مسافرانش ارائه می‌دهد، زیرا هدفشان این است که تمام مهمانان راضی از آن به خانه‌هایشان برگردند. در ادامه با ما همراه باشید تا به شما ویژگی‌های خدماتی، رفاهی و تفریحی هتل سان وی جورج تاون را معرفی کنیم.

خدمات رفاهی هتل سان وی جورج تاون پنانگ

در هتل ۴ ستاره سان وی، کارمندان به صورت شبانه روزی و ۲۴ ساعته پاسخگوی مسافرانش هستند. در لابی هتل می‌توانید با کمک گرفتن از راهنمای گردشگری اطلاعات خوبی در مورد شهر از ایشان بگیرید. همینطور در بخش پذیرش، امکان تبدیل ارز مهیاست و یک انبار چمدان هم برای شما تهیه دیده شده است.

اینترت وای فای در تمام قسمت‌های هتل دسترسی خوبی دارد و استفاده از آن به صورت رایگان است. خدمات افراد ناتوان و کم توان هم در هتل موجود می‌باشد. افراد می‌توانند در شهر پنانگ با یک ماشین به گشت و گذار بپردازند و به هیچ وجه نگران جای پارک ماشین نباشند، زیرا پارکینگی در هتل وجود دارد که برای استفاده از آن هزینه ای لازم به پرداخت نیست و نیاز به رزرو قبلی ندارد.

خدمات اتوشویی، اتوکشی، واکس کفش و خشکشویی در هتل وجود دارد که در صورت استفاده از آن‌ها، هزینه‌ای جدا باید پرداخت نمایید. استفاده از سایت کامپیوتری، مرکز همایش و برگزاری کنفرانس و اتاق های جلسه در هتل امکان پذیر است که برای آن‌ها هم باید هزینه جداگانه‌ای بپردازید. خانواده‌ها می توانند با هزینه کمی، از خدمات نگهداری کودکان استفاده کننند.

کارکنان هتل به زبان های چینی، مالایایی و انگلیسی صحبت می کنند. ساعت ورود به هتل ۱۵:۰۰ و آخرین ساعت خروج ۱۲:۰۰ می باشد.

امکانات تفریحی هتل سان وی جورج تاون

این هتل دارای استخر روباز می باشد که در زمان استفاده از آن، امکانات گوناگونی مانند حوله‌های استخری و تخت و چترهای آفتابگیر هم برای مسافران فراهم می‌شود. علاوه بر استخر روباز یک استخر سرپوشیده و باشگاه بدنسازی ۲۴ ساعته هم در این هتل موجود است.

رستوران هتل

صرف صبحانه در این هتل در ساعات ۶:۳۰ تا ۱۰:۳۰ صبح می‌باشد و صبحانه بوفه باز بین المللی آن را میل کنید.

کافه سم هم در این هتل غذاهای بین المللی دارد که برای ناهار و شام مسارفان به آنجا می‌روند.

امکانات اتاق‌های هتل

همه اتاق‌های هتل سان وی جورج تاون دارای تلویزیون صفحه تختی هستند که بسیاری از شبکه های جهانی را نمایش می‌دهد. در هر اتاق برای نگه داری وسال با ارزش افراد،گاو صندوق وجود دارد. تهویه مطبوع، نظافت روزانه و وای فای رایگان از دیگر لوازم داخل اتاق‌ها هستند. در هر اتاق چاس یاز و قهوه ساز و یک یخچال وجود دارد.

در صورت نیاز به تخت اضافی،افراد می‌توانند با پرداخت هزینه‌ای اضافه آن را تهیه نمایند.سرویس حمام اتاق‌ها، خصوصی هستند و کلیه لوازم آرایشی-بهداشتی ضروری را در خود جای داده اند. برای مثال یک سشوار در آنجاست و یا حوله هایی به اندازه های مختلف برای استفاده مهمانان فراهم شده است.

فاصله هتل سان وی جورج تاون با جاذبه‌های پنانگ

پنانگ تایم اسکوئر: ۲۰۰ متر تا این هتل فاصله دارد که تنها با ۳ دقیقه پیاده روی از هتل به این مکان می‌رسید.

رینبو اسکای واک در کومتار: ۴۰۰ متر است که با تاکسی ۲۴ دقیقه و با اتوبوس حدودا ۱ ساعت و ۱۸ دقیقه به آن‌جا خواهید رسید.

مرکز خرید کومتار: این فروشگاه ۵۰۰ متر با هتل فاصله دارد که با ۱۰ دقیقه پیاده روی و همینطور ۷ دقیقه با تاکسی به آن خواهید رسید.

مرکز خرید پرنگین: حدود ۶۰۰ متر از هتل فاصله دارد که با تاکسی ۴ دقیقه و پیاده ۱۲ دقیقه به آن جا خواهید رسید.

مرکز خرید فرست اونیو: این مرکز خرید تا هتل ۶۰۰ متر فاصله دارد که با تاکسی ۵ دقیقه و پیاده ۱۰ دقیقه طول می‌کشد.

پل پنانگ: ۱ کیلومتر مسافت آن را از هتل می‌توانید با تاکسی طی ۱۵ دقیقه طی کنید.

پارک ملی پنانگ: ۱۸ کیلومتر تا این جاذبه طبیعی فاصله است که تاکسی شما را ۵۰ دقیقه می‌رساند. با اتوبوس هم ۲:۱۵ ساعت در راه خواهید بود.

فرودگاه بین المللی پنانگ: ۱۹ کیلومتر از این هتل فاصله دارد که با تاکسی ۴۵ دقیقه در راه خواهید بود.

فرودگاه سلطان عبدل حلیم: ۲ کیلومتر حدودا از هتل دورتر است که با تاکسی ۱:۵۰ دقیقه در راه خواهید بود.


آدرس هتل سان وی جورج تاون

جرج تاون ۱۰۴۰۰، نیو لین (جاده فرعی ماکالیستر)

۳۳ New Lane (Off Macalister Road), 10400 George Town, Malaysia

اطلاعات مفید درباره هتل سان وی جورج تاون

ورورد به هتل : ساعت ۱۵ بعدازظهر

خروج از هتل : ساعت ۱۲ ظهر

ما در این مقاله هتل سان وی جورج تاون در پنانگ را به شما معرفی کردیم،همچنین شما عزیزان و همراهان همیشگی مهرآباد گشت اگر سوالی درباره ویزای چین،تور و جاذبه‌های گردشگری آن داشتید حتما با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید تا سفری بدون دغدغه و فوق‌العاده‌ای را با ما تجربه نمایید.

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر