هتل های صربستان-ادامه

هتل های صربستان

1-    هتل رادیسون بلو الدمیل : هتل رادیسون بلو الدمیل هتلی لوکس در منطقه ی savski venac  است . این هتل 4 ستاره طرفداران بسیاری بین توریستان دارد چرا که هم مناسب برای خانواده هاست و هم مناسب برای سفر های کاری . اتاق کنفرانس هتل با امکاناتی به روز و الهام گرفته از بهترین تکنولوژی دنیا جلسات کاریتان را به بهترین نحو میزبانی میکند . خدمات هتل نیز در مقایسه با هتل های هم ردیفش بسیار مناسب است . پیشنهاد میکنیم برای داشتن اقامتی ایده آل و مناسب حتما سری به این هتل بزنید .





2-    هتل لایف دیزاین : هتل 4 ستاره ای که با ایجاد فضایی رمانتیک و صمیمی در خودش باعث جذب توریستان و مسافرین فراوانی شده . رستوران های مناسب از دیگر ویژگی های هتل است . رستوران های شیک که پذیرای میهمانان داخلی و خارجی هتل خواهد بود . هزینه ها در این هتل در قبال امکاناتی که دریافت میکنید بسیار ناچیز است .شما هم می توانید به همراه تور صربستان مهرآباد گشت در این هتل اقامت داشته باشید.


3-    هتل 88 روم : هتل 4 ستاره ی دیگر در شهر بلگراد هتل 88 روم است ، هتلی با امکانات مناسب و ایده آل برای داشتن اقامتی مقرون به صرفه ، اما این امکانات باعث نشده که به پای رقبا برسد و همچنان یک پله از هتل های هم رده اش پایین تر است . تفاوت قیمت مشهودی میان این هتل با دیگر هتل ها وجود دارد اما بازهم نسبت به امکاناتی که ارائه میکند کافی نیست .



4-   هتل سایروان دیزاین : هتل سایروان دیزاین از هتل های 3 ستاره ی مناسب شهر است . شما در هر شهری که باشید باید در انتخاب هتل های 3 ستاره دقت به خرج دهید چرا که همه ی هتل های 3 ستاره از کیفیت مطلوب برخوردار نیستند . هتل مناسب و ایده آل سایروان دیزاین هتلی مقرون به صرفه در منطقه ی zemun شهر بلگراد است که طرفداران بسیاری میان مسافرین دارد .



5- هتل orasac : از دیگر هتل های 3 ستاره ی شهر میتوان به هتل orasac اشاره کرد که در فاصله ی 1.5 کیلومتری مرکز شهر و 8 کیلومتری فرودگاه قرار گرفته و همین امر باعث شده رفت و آمد راحت تری به فرودگاه و اماکن مهم شهر داشته باشید . امکانات معمولی ای در هتل عرضه میشود که در مقابل هزینه ی بسیار مناسبی نیز برای هر شب دریافت میکند .


در این مقاله با برخی هتل های صربستان آشنا شدید.در مقالات بعدی با معرفی دیگر هتل های صربستان همراه تور صربستان مهرآباد گشت باشید.







تور های مرتبط

هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر