هتل‌های مناسب در تایلند

هتل‌های مناسب در تایلند

تایلند، در جنوب شرقی آسیا قرار دارد که یکی از سه مقصد گردشگری پرطرفدار بین مردم ایران دیگر مردم دنیا قرار گرفته است. سواحل دیدنی آن با آب‌های زلال و داشتن مکان‌های تاریخی و مذهبی همگی در کنار هم باعث شده‌اند تا همه نیازهای افراد در یک مسافرت به تایلند برطرف گردد. اما مثل دیگر کشورهای توریستی دیگری لازم است تا هتل‌های مناسب برای اقامت در تایلند را داشته باشید. به همین خاطر ما در این مقاله درباره هتل‌های مناسب در تایلند با شما صحبت می‌کنیم، تا اطلاعات مورد نیاز برای اقامت در این کشور آسیایی تایلند را در اختیارتان بگذاریم، با ما همراه باشید. البته این نکته را هرگز فراموش نکنید که برای سفر به تایلند قبل از هر چیزی به فکر دریافت ویزای تایلند باشید. 

هزینه سفر به تایلند

اقامت در هتل‌های کشور، نسبت به سایر کشورهای خارجی هزینه کم‌تری دارد و نکته خوب دیگری که در این کشور وجود دارد تعداد هتل‌هایی است که در آن وجود دارد، به عبارتی انتخاب‌های بیشتری برای اقامت در تایلند دارید. در ادامه قصد داریم هتل‌های مناسب در تایلند را به شما معرفی کنیم.

هتل‌های مناسب در بانکوک

۱.هتل پنینسولا بانکوک

هتل مناسب و پیشنهادی ما در تایلند، هتل پنینسولا در شهر بانکوک است. این هتل پنج ستاره یکی از بهترین هتل‌ها با بهترین و خاص‌ترین معماری و خدمات در بانکوک شناخته شده است. در این هتل امکاناتی مانند ماشین، هلیکوپتر، رستوران، اینترنت، وان حمام، استخر، زمین تنیس، سالن بدنسازی، کلاسهای آشپزی و مذهبی و زمین گلف می‌باشد.
شماره تلفن: ۰۰۶۶۲۰۲۰۲۸۸۸
آدرس: ۳۳۳ เจริญนคร Khwaeng Khlong Ton Sai، Khet Khlong San، Krung Thep Maha Nakhon ۱۰۶۰۰، Thailand

۲.هتل لبوا ات استیت تاور بانکوک

هتل دیگری که در لیست هتل‌های مناسب در تایلند وجود دارد، هتل پنج ستاره لبوا ات استیت تاور در بانکوک است. از جمله خصوصیات این هتل سوییت‌های زیبا با ویژگی‌هایی مانند اتاق خواب جداگانه، اتاق نشیمن و آشپزخانه می‌باشد. همه امکانات رفاهی جهت اقامت در این شهر برای گردشگران برقرار است. اقامت خاطره انگیزی را خواهید داشت.

شماره تلفن: ۰۰۶۶۲۶۲۴۹۹۹۹

آدرس: ۱۰۵۵ ถนน ศรีเวียง Khwaeng Silom، Khet Bang Rak، Krung Thep Maha Nakhon ۱۰۵۰۰، Thailand

هتل‌های مناسب در پوکت

۱.هتل ایندیگو پرل

از بهترین هتل‌های ۵ ستاره پوکت، هتل ایندیگو پرل است. که در ساحل نی یانگ و در مجاور دریای آندامان قرار گرفته که دارای آب و هوایی مطبوع و طبیعتی سبز می‌باشد. همه امکانات تفریحی و رفاهی در این هتل در اختیار توریستان قرار خواهد داشت تا اقامتی خوب و رویایی را تجربه کنند.

شماره تلفن: ۰۰۶۶۷۶۳۲۷۰۰۶

آدرس: PK.۴۰۲۷، Tambon Sa Khu، Amphoe Thalang، Chang Wat Phuket ۸۳۱۱۰، Thailand

۲.هتل هیلتون آرکادیا ریزورت پوکت

هتل ۵ ستاره پیشنهادی در هتل‌های مناسب در تایلند در شهر پوکت قرار دارد و نام آن هتل هیلتون آرکادیا است. یکی از برترین خصوصیات این هتل نزدیکی آن به فرودگاه است که تنها ۴۵ دقیقه راه دارد. از دیگر ویژگی‌های این هتل داشتن استخر رو باز، ماساژ آبگرم، مینی گلف، زمین تنیس، کلاس غواصی رایگان و امکانات مناسب اندام و پارکینگ رایگان را می‌توان اشاره کرد.

شماره تلفن: ۰۰۶۶۷۶۳۹۶۴۳۳

آدرس: Thanon Patak، Tambon Karon، Amphoe Mueang Phuket، Chang Wat Phuket ۸۳۱۰۰، Thailand

هتل مناسب در پاتایا

هتل آسیا پاتایا

هتل آسیا پاتیا هتلی چهار ستاره است که در ۲۲ هکتار زمین، پر از باغ‌های زیبا، مناطق تفریحی مختلف و ساحل خصوصی پوشیده از ماسه و شن سفید قرار گرفته است. هتل آسیا که یکی از بهترین هتل‌های ۴ ستاره پاتایا محسوب می‌شود و تنها ۲ دقیقه تا ساحل پیاده‌روی دارد و در میان باغ های استوایی قرار گرفته که چشم‌انداز آن نمایی رو به خلیج تایلند است. این هتل، دارای زمین گلف و ساحلی خصوصی است. خدمات رفاهی، امکانات تفریحی، موقعیت و فاصله این هتل تا جاذبه‌های گردشگری پاتایا بسیار کم می‌باشد.

آدرس: หมู่ที่ ۱۲ ۳۵۲ Phra Tamnak, Bang Lamung District, Chon Buri 20150, Thailand

ما در این مقاله هتل‌های مناسب در تایلند را به شما معرفی کردیم،همچنین شما عزیزان و همراهان همیشگی مهرآباد گشت اگر سوالی درباره ویزای تایلند،هزینه اقامت،تور و جاذبه‌های گردشگری این کشور داشتید حتما با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید تا سفری خاطره‌انگیز و بدون دغدغه را تجربه نمایید.

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر