جزیره فی فی پوکت

جزیره فی فی پوکت

جزیره فی فی در شهر پوکت تایلند در بین مکان‌های گردشگری تایلند دارای محبوبیت ویژه‌ای میان توریستان عاشق دریا و ساحل می‌باشد. در این مطلب قصد داریم جزئیات شش‌گانه این جزیره زیبا فی فی در پوکت بپردازیم،پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید.

جزیره فوق‌العاده زیبا فی فی در ۴۸ کیلومتری جزیره پوکت، قرار دارد که از زیباترین مکان‌های گردشگری در تایلند است.توریستان با قایق‌های تند رو، این ۴۸ کیلومتر را طی ۱ ساعت طی می‌کنند و به این جزایز فوق العاده می‌رسند.

اغلب توریستان در طول این مسیر ۱ ساعته،وارد آب می‌شوند و شنا می‌کنند و دلی از عزا در می‌آورند. اما اگر شما هم قصد دارید در این جزیره شنا کنید فراموش نکنید شنا کردن در صخره‌های فی فی خیلی لذت بخش‌تر است و مطمعنا تجربه این شنا از بهترین‌های عمرتان خواهد بود.
تمام این جزیره با صخره‌هایی از جنس آهک است و همینطور پر از سواحل زیبای شنی و غار های نهانی است که با کمی حوصله و وقت‌گذاشتن می‌توانید تمام اطراف آن را کشف نمایید.
جزایر شش گانه فی فی دارای دو جزیره اصلی است که یکی از این جزایر خالی از سکنه بوده و با نام phi phi lei معروف است و جزیره دیگر مسلمانان جنوب تایلند زندگی می‌کنند و مردم آن را به نام phi phi Don می‌شناسند. از مهم‌ترین ویژگی این جزایر این است که هیچ وسیله نقلیه موتوری در این جزایر وجود ندارد.

جاذبه‌های دیدنی جزیره فی فی در پوکت

همانطور هم که در بالا به آن اشاره کردیم، غار های نهان زیادی در جزایر فی فی پوکت وجود دارد که Viking cave یکی از بزرگ‌ترین آن‌ها با مساحت ۳.۲ کیلومتر مربع است که از مکان‌های گردشگری مهم این جزایر محسوب می‌شوند.

مایابای یکی دیگر از مکان‌های رویایی این جزیره است که مملو از مرجان‌های زیبا و ماهی‌های رنگارنگ است و به راحتی می توانید زندگی رنگارنگ زیر آب را ببینید.

همچنین ساحل میمون‌ها ، خلیج لوساما و پیله لاگون از دیگر جاذبه‌های دیدنی جزیره فی فی در پوکت هستند.

تفریحات جزیره فی فی پوکت

توریستان و گردشگران می توانند با یک قایق پارویی کوچ به این جزیره سفر کنند و تفریحات هیجان‌انگیزی مانند صخره نوردی، موتور سواری با موتورهای چهار‌چرخ در جنگل و سر خوردن از روی طناب از ارتفاع ۲۰۰ متری روی رودخانه و… را تجربه نمایند.

همینطور گردش در جنگل‌های زیبای این جزیره که از خاص‌ترین جنگل‌های گرمسیری جنوب شرقی آسیا است، پیاده روی کرده و زیبایی‌های طبیعت را در آن ببینند.

ما در این مقاله جزیره زیبا و فوق‌العاده فی فی در پوکت را به شما معرفی کردیم،همچنین شما عزیزان و همراهان همیشگی مهرآباد گشت اگر سوالی درباره ویزای تایلند،تور و دیگر جاذبه‌های گردشگری و دیدنی آن را داشتید حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید تا سفره دیدنی و خوبی را با ما تجربه نمایید.


هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر