هتل های صربستان


1-   هتل مترو پل پلاس : هتلی 5 ستاره در منطقه ی ایده آل vracar  است . هتلی منحصر به فرد با تمام امکانات لازم برای داشتن اقامتی خاطره انگیز . امکانات لاکچری و لوکسی که در کل شهر بی همتاست . هتل مترو پل پلاس از هتل های پرطرفدار در بین توریستان و گردشگران است . از نظر قیمتی نیز بسیار مناسب و ایده آل است . هتل مترو پل پلاس سفرهای کاری و گردشگری شما را به خوبی میزبانی میکند . شما میتوانید از میان اتاق های superior , king bad  و superior room  یکی را طبق سلیقه تان انتخاب کنید و اقامتی خوش و خاطره انگیز را در این هتل مدرن تجربه کنید .







2-    هتل حیات ریجنسی : هتل حیات ریجنسی دیگر هتل 5 ستاره ی شهر است . هتلی که با امکانات ویژه ی فراوان خود را یک پله از رقبا جلو انداخته . اگر به قصد ماه عسل سفر میکنید این هتل میتواند انتخابی شایسته و مناسب برایتان باشد . هتل حیات ریجنسی هتلی رومانتیک و بین المللی در بهترین نقطه ی شهر است که با ارائه ی بهترین امکانات اقامتی شیرین و تکرار نشدنی را برایتان رقم میزند .

3-    هتل اسکوئر ناین : یکی دیگر از هتل های 5 ستاره ی شهر بلگراد هتل لوکس اسکوئر ناین است . رستوران های این هتل طرفداران قابل توجهی دارد . هتل اسکوئر ناین هتلی با معماری منحصر به فرد است که در منطقه ی زیبای stari grad قرار گرفته ، اتاقهای لاکچری این هتل به صورت superior , double room و superior king تقسیم بندی شده . شما میتوانید طبق سلیقه تان اتاق مورد نظرتان را انتخاب کنید و اقامتی لذت بخش را برای خودتان رقم بزنید.شما هم می توانید به همراه تور صربستان مهرآبادگشت در این هتل اقامت داشته باشید.


4-   هتل پراگ : هتل پراگ از هتل های 4 ستاره ی شهر بلگراد است که به دلیل امکانات لاکچری فراوان با هتل های 5 ستاره قیاس میشود . پرسنل مجرب و حرفه ای در هتل امکانات را با بالاترین کیفیت در دسترستان قرار خواهد داد . این هتل به دلیل اینکه در مرکز شهر قرار گرفته به شما این امکان را میدهد که به تمامی اماکن شهر دسترسی مناسبی داشته باشید .

5-   هتل موسکو : از دیگر هتل های 4 ستاره ی شهر توریستی بلگراد میتوان به هتل ایده آل موسکو اشاره کرد . این هتل از نظر قیمتی کمی گران تر از هتل های هم رده  اش است ، اما امکانات لاکچری و لوکس را با کیفیتی باور نکردنی ارائه خواهد داد . هتل 4 ستاره موسکو میتواند مکانی ایده آل برای داشتن اقامتی لاکچری باشد .

در بالا با 5 تا از هتل های صربستان آشنا شدید.در مقالات بعدی بقیه هتل های صربستان را به شما معرفی خواهیم کرد.با تور صربستان مهرآباد گشت همراه باشید.





تور های مرتبط

هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر