سفر به پوکت همراه فرزندان

با تور پوکت مهرآباد گشت به همراه فرزندان خود،بهترین سفر خود را ثبت کنید.


پارک آبی اسپلش جانگل

پارک آبی اسپلش جانگل

یک پارک آبی که کنار جنگل پوکت قرار دارد و منظره زیبای ساحل «Mai Khao» از آنجا پیداست. اینجا برای همه سرگرمی پیدا می‌شود؛ برای کودکان یک استخر، برای بچه‌های بزرگتر هم هیجان و سرسره و سرعت. استخر موج و تونل‌ سرسره و کلی وسایل بازی دارد که هر کسی با هر سن و سلیقه‌ای را خوشحال و راضی نگه می‌دارد.به همراه فرزندان خود در تور پوکت از پارک آبی اسپلش جانگل دیدن نمایید.

سفر با فیل

سفر با فیل

یک روز را می‌توانید به کشف طبیعت پوکت روی تپه‌های پوشیده از درختش بروید و با یک فیل همسفر شوید. فیل‌ها موجودات مهربان و آرامی‌اند و بچه‌ها حتما دوستشان خواهند داشت. شما را به فیل‌های آموزش‌دیده می‌سپارند تا‌ از بین جنگل‌های پر از درخت شما را به منظره‌های بکر پوکت برساند.می توانید همراه فرزندان خود در تور پوکت ،سفر با فیل را تجربه کنید.

انتم ویک پارک

انتم ویک پارک

ورز‌ش‌های آبی معمولا برای همه هیجان‌انگیز و دور از دسترس‌اند. این پارک بزرگترین پارک آسیا در نوع خودش است و وسط یک منطقه سرسبز روستایی و خوش آب و هوا قرار گرفته. «Wakeboarding» ترکیبی از موج‌سواری، اسکی روی آب و اسنوبرد و بسیار هیجان‌انگیز است. نگران نباشید چون حتی برای غیرحرفه‌ای‌ها هم آموزش و سطح پایین‌تر دارند و مربی آموزش، مدام همراه شما خواهد بود.

تور های مرتبط

هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر