لغو ویزا بین ایران و صربستان

لغو ويزا بين ايران و صربستان

به گزارش ازسفارت جمهوری اسلامی ایران در بلگراد، نبوشا ستفانوویچ در دیدار با حسین ملاعبدالهی ضمن تبریک مجدد به کشورمان در تلاش و گذری موفق ازدوران و شرایط تحریم اظهار داشت که از دید مردم صربستان، ‌ایرانیان ملتی هستند که برای احقاق حقوقشان همواره مبارزه می‌کنند و این روحیه پیروزی را همیشه ازآن ملت ایران خواهد کرد.


وی بر توسعه همکاری های دو کشور در حوزه تجاری، سیاسی، امنیتی و دفاعی تاکید کرد و اظهار داشت که هردوکشور برای رسیدن به سطح خوبی از همکاری‌ها باید تلاش کنند


وزیر کشور صربستان بر اجرای توافقات صورت گرفته قبلی بین دو کشوروعلاقمندی کشورش به لغو ویزا با ایران را اشاره کرد و آمادگی دولتش را برای رفع موانع توسعه مناسبات اعلام کرد.


«حسین ملاعبداللهی»سفیر ایران در صربستان نیزاز پیشنهاد مقامات صربستان در خصوص لغو رژیم ویزا بین دو کشور و همچنین ایجاد پرواز مستقیم بین تهران و بلگراد استقبال و آن را تضمین کننده افزایش مناسبات دو کشور در حوزه های تجاری و گردشگری خواند.


از این رو اعلام کرد که  روابط خوبی بین دوکشور وجود دارد و خواستار توسعه همکاری ها درزمینه های مبارزه با مواد مخدر، جنایات سازمان یافته و قاچاق انسان شد.


امضای توافقنامه‌ی همکاری های امنیتی بین دو کشور مهم واین نوع همکاری ها را بسیارخوب توصیف کرد.


ملاعبداللهی با اشاره به مخاطرات گسترش پدیده تروریسم و افراطی‌گری برای صلح، ثبات و امنیت کشورها و ضرورت مبارزه و آمادگی جمهوری اسلامی ایران برای همکاری با کشورهای دوست جهت ریشه کنی این پدیده‌های شوم را اعلام کرد


وی همچنین افزود:


همکاری ایران و صربستان به عنوان دو کشور کلیدی در خاورمیانه و غرب بالکان به افزایش ثبات و امنیت در دو منطقه کمک خواهد کرد.


با لغو ویزای ایران صربستان،می توانید بدون دغدغه ویزا، با تور صربستان مهرآباد گشت همراه باشید.فقط کافیست با ما تماس بگیرید.


 

تور های مرتبط

هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر