۱۰ شهر جذاب هند برای ماه عسل

۱۰ شهر جذاب هند برای ماه عسل

کشور هند از جمله کشورهایی است که برای رفتن به آنجا حتما باید برای دریافت ویزای هند اقدام کنید.این کشور دارای سواحل و کوهستان‌های بسیار زیبا و شگفت انگیزی است که یکی از بهترین کشورها برای گذراندن ماه عسل می‌باشد..مناظر طبیعی هند بسیار زیبا هستند و همه ی افراد را به خود جذب می‌کنند،علاوه بر این جاذبه‌های طبیعی و گردشگری آن،شهرهایی در هند وجود دارند که برای گذراندن ماه عسل بهترین انتخاب هستند.در این مقاله ما قصد داریم ۱۰ شهر جذاب هند برای ماه عسل را به شما معرفی کنیم.پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

شهر کوچک کورگ هند

این شهر در ایالت جنوبی کارناتاکا یکی از بهترین شهرها و مقاصد رمانتیک برای زوج‌های جواست که قصد دارند ماه عسل خود را به دور از شلوغی و هیاهو بگذرانند.

شهر کورگ به قهوه هایش معروف است،اما علاوه بر قهوه‌هایش دارای جاذبه‌های گردشگری فراوانی است.در این شهر کوچک،جاده‌ها و مسیرها دارای درخت‌های بامبو هستند و یقینا قدم زدن در همچین جاده‌ای می‌تواند خیلی جذاب و دور از واقعیت باشد.در این شهر ۳ پارک ملی وجود دارد که رفتن به آنها هم خالی از لطف نیست!در مرکز این شهر یک قلعه قدیمی که برای قرن ۱۷ میلادی است وجود دارد که حال و هوای خاصی را به این شهر داده است.اگر برای گذراندن ماه عسل‌تان به این شهر رفتید این نکته را فراموش نکنید که حتما از عسل‌ها و قهوه‌های محلی آنجا امتحان کنید،زیرا مزه ی آنها بسیار با عسل و قهوه‌هایی که تا به حال امتحان خیلی متفاوت است.

شهر شیلونگ هند

این شهر در ارتفاع ۱۵۰۰ متری،وسط کوه‌ها قرار دارد که پایتخت ایالت مگالایا در شمال شرق هند قرار دارد.مردم هند به شیلونگ،اسکاتلند هند می‌گویند.این شهر علاوه بر داشتن حیوانات،گل‌ها و درختان سرسبز و زیبا دارای،آب و هوای نیمه استوایی و کوهستانی است که بسیار فوق العاده است.در تمام طول سال بدون هیچگونه استرس و نگرانی شما می‌توانید به این شهر سفر کنید.

خود هندی ها به شیلونگ، اسکاتلند هند می گویند. این شهر در ارتفاع ۱۵۲۴ متری در میان کوه ها قرار گرفته و پایتخت ایالت مگالایا در شمال شرقی هند است. در اینجا به غیر از اینکه حیوانات جذاب، گل ها و درختان سرسبزی را می بینید آب و هوای نیمه استوایی و کوهستانی هم حسابی شما را سرحال می آورد. البته با این آب و هوایی که این شهر دارد می توانید بدون نگرانی در همه فصل های سال به آن سفر کنید.

آلاپوژا 

آلاپوژا در جنوب هند در ایالت کرالا قرار دارد.این شهر به طبیعت دست نخورده و بکر،کلیساها و عبادتگاه‌های زیباش معروف است می‌توان گفت این شهر به ونیز هند معروف است.یکی از بهترین زمان‌هایی که می‌توانید به این شهر سفر کنید ماه مرداد است،زیرا در این ماه مسابقات قایق سواری برگزار می‌شود که بسیار باشکوه است.ساحل مارایکولام بین سواحل این شهر بسیار معروف و زیباست که در آنجا می توانید تفریحات ساحلی را انجام دهید،در این ساحل تماشای غروب آفتاب و قدم زدن بر روی شن‌های نرم آن بسیار رمانتیک و عاشقانه است.

دره یومتانگ هند

دره یومتانگ در در شمال ایالت سیکیم،در شرق کشور هند قرار دارد که مکانی بسیار زیبا و تماشایی است.این دره در ارتفاع سه هزار متری از سطح دریا قرار دارد که به دره گل‌ها معروف است و بهترین زمان برای رفتن به این دره از ماه بهمن تا خرداد است.چشمه آب گرم این دره یکی از قشنگ‌ترین مکان‌های این دره است که آن احاطه شده با رشته کوه‌های هیمالیاست و شنا کردن در آن از هیجان انگیزترین تفریحات به حساب می‌آید.

شهر سرینگار در هند

شهر سرینگار در ایالت جامو و کشمیر در دره‌ای زیبا در کنار رود جهلم قرار دارد و پر از دریاچه‌های فوق العاده زیبایی است که در بین آن‌ها دریاچه Dal and Gil Sar از همه معروفتر است. در کنار مناظر زیبا، تماشای فرهنگ و شیوه زندگی محلی هم بسیار سرگرم کننده است. قایق‌های چوبی شیکارا یکی ازمهمترین و خاص‌ترین جاذبه‌های این شهر به حساب می‌آید.

شهر گوا در هند

شهر گوا علاوه بر سواحلی شلوغ که پر از توریست است جاذبه‌های گردگری دیگری هم دارد که بسیار مناسب گذراندن ماه عسل است. دراین شهر نقاشی‌هایی بر روی دیواره های غارهای صخره‌ای وجود دارد که برای ۱۰ هزار سال پیش اند. در همه جای این شهر مکان‌های مقدسی وجود دارد که از سلسله کادامبا در سال ۳۴۵ به جای مانده‌اند. در اینجا کلیساها و آبشارهای فراوانی هست که می‌تواند گردشگران را به این شهر بکشاند.

شهر اوتی در هند

شهر اوتی بر روی تپه‌های نیلگیری قرار دارد و برای همین علفزارهای سرسبز و دشت‌های بکر فراوانی است. یکی دیگر از چشم اندازهای خیره کننده این شهر راه آهن‌های کوهستانی است که  از کهن‌ترین راه آهن‌های هند محسوب می‌شود و همینطور این شهر در لیست میراث جهانی یونسکو هم ثبت شده است.

ما در این مقاله شما را با ۱۰ شهر جذاب هند برای ماه عسل اشنا کردیم،همچنین شما عزیزان و همراهان همیشگی مهرآباد گشت اگر سوالی درباره ویزای هند،تور و جاذبه‌های گردشگری آن دارید حتما با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید تا ماه عسلی متفاوت و بسیار خاطره انگیزی را تجربه نمایید.


مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر