1. صفحه اصلی
  2. وبلاگ
  3. عجیب‌ترین جاذبه‌های گردشگری چین

عجیب‌ترین جاذبه‌های گردشگری چین

عجیب‌ترین جاذبه‌های گردشگری چین

عجیب‌ترین جاذبه‌های گردشگری چین

کشور چین معروف است به سرزمین شگفتی‌ها!در این کشور هیچ کار غیر ممکنی وجود ندارد.در چین شما انواع غذاهای عجیب غریب را می‌توانید امتحان کنید تا جاذبه‌های گردشگری خاص آن

با مهرآباد گشت تا انتهای این مقاله همراه باشید تا عجیب‌ترین جاذبه‌های گردشگری چین را بشناسید.دانستن این جاذبه های گردشگری برای تور چین شما خالی از لطف نیست.چین دارای جاذبه های گردشگری خیلی خاص و عجیبی است که شما با دیدن آنها ممکن است با خود فکر کنید که آنها فوتوشاپ باشند.اما تا وقتی آنها را از نزدیک ببینید متوجه می‌شوید که واقعی هستند.

معبد معلق چین

معبد معلق چین یکی از جاذبه‌های گردشگری چین است که یکی از جاذبه های فراموش شده جهان محسوب می‌شود و در شهر داتونگ چین است.این جاذبه دارای معماری خیلی خاص و عجیبی است.فکرش را بکنید یک بنای معلق در دل کوه!این جاذبه دو ساختمان کوچک است که به وسیله پله‌های پرپیچ و خم به هم وصل شده است.این ساختمان در حدود ۱۴۰۰ سال پیش ساخته شده است.

معبد معلق دارای چند قسمت است که فقط مختص یک دین نبوده است. ادیان کنفسیوسیسم، تائوئیسم و بودیسم در این معبد به عبادت می‌پرداختند که درون آن ۷۸ مجسمه کنده کاری شده است و ارتفاع این معبد ۷۵ متر می‌باشد.

ساحل سرخ چین

ساحل سرخ رنگ چین در شهر پانجین چین قرار دارد و به ساحل مریخی و بزرگترین تالاب جهان معروف است.در این ساحل از گیاهان موجود گرفته تا آب رنگ‌شان سرخ و قرمز است.دلیل سرخ رنگ بودن آن وجود جلبک های اطراف باتلاق بوده است که باعث شده است توریستان بسیار زیادی را به خود جلب کند.در این ساحل فقط قسمت‌های خاصی از آن برای بازدید گردشگران آزاد است.با رفتن به این ساحل زیبا و خاص این حس به شما القا می‌شود که به مریخ سفر کرده‌اید!که این ساحل محل گذر پرندگان مهاجر می‌باشد.

کوه هالالویا چین

تخته‌سنگ‌های شگفت انگیز کوه هالالویا باعث شده است تا سالیانه بیش از ۳۰ میلیون گردشگر از آن بازدید کنند.

شهر ممنوعه چین

شهر ممنوعه در شهر پکن وجود دارد. با رفتن به شهر ممنوعه که یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین جاذبه گردشگری چین است شما تجربه‌ی هیجان انگیزی را بدست خواهید آورد.

این شهر که از وسیع‌ترین و کامل‌ترین بنای چوبی جهان است در زمان سلسله مینگ ساخته شد. که در مجموع ۲۴ امپراتور در آن زندگی می‌کردند . در این مجموعه بزرگ جز خاندان سلطنتی و اشراف هیچ فرد دیگری حق ورود و زندگی نداشتند.

در شهر ممنوعه ۹۹۹۹ اتاق وجود داشت و هرکدام دارای رنگ متفاوتی بودند که این تفاوت رنگ نشان دهنده امتیاز خاندان سلطنتی است.

اما از سال ۱۹۲۴ بازدید از این مجموعه برای مردم عادی هم آزاد شد.

هوتووان سرسبز ترین روستای جهان

روستای هوتووان در نزدیکی شهر شانگهای چین  قرار دارد که در گذشته مردم این روستا روزی خود را از طریق ماهیگیری بدست می‌آوردند اما کم کم مردم این روستا مهاجرت کردند و این روستا به یک روستا متروکه شده تبدیل شد و خانه‌های آن از بین رفت و در حال حاضر به سرسبزترین روستای جهان معروف است که باعث شده است توریستانی که تور چین را رزرو کرده‌اند حتما از این روستا بازدید کنند.

جزیره سرخ لکسیاگو

این جزیره در شهر کوجینگ چین قرار دارد.و بدلیل رنگ متفاوت و خاص آن جزعه جزایر نایاب جهان محسوب می‌شود.به دلیل نوع خاک و محصولات زراعی که در این جزیره کشت می‌شود،خاک ان چند رنگ شده است و جزعه عجیب‌ترین جاذبه‌های گردشگری در چین محسوب می‌شود.

ما در این مقاله درباره عجیب‌ترین جاذبه‌های گردشگری در چین با شما همراهان همیشگی مهرآباد گشت صحبت کردیم.همچنین شما اگر سوالی درباره تور چین ، ویزای چین و جاذبه‌های گردشگری آن سوالی داشتید حتما با کارشناسان مجرب ما در میان بگذارید تا سفر خوبی را تجربه نمایید.

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر