مراکز خرید پکن

مراکز خرید پکن

پکن پایتخت چین و از پرجمعیت‌ترین شهرهای آن است.اغلب توریستانی که تور چین را انتخاب می‌کنند یکی از اصلی‌ترین هدف های سفرشان خرید کردن است.پکن هم از سال ۲۰۰۸ که المپیک پکن در آن برگزار شد توریستان بسیار زیادی را به خود جذب کرده است.پکن برای کسانی که عاشق خرید هستند انتخاب عالی است به همین خاطر ما در این مقاله قصد داریم مراکز خرید پکن را به شما معرفی کنیم.در این شهر پر از مراکز خرید قدیمی و مدرن وجود دارد.با مهراباد گشت همراه باشید.

۱. مرکز خرید وانگ فوجینگ

مرکز خرید وانگ فوجینگ یکی از قدیمی‌ترین و معروف‌ترین خیابان‌های خرید در پکن است که بسیاری از مراکز خرید بزرگ مانند فروشگاه بزرگ پکن در آن واقع شده است. فروشگاه‌های کتاب ، استودیوی عکاسی کلاسیک غذاهای معروف در پکن نیز در این خیابان هستند.

شما با رفتن به این خیابان رویای هیجان انگیز خریدهای خود را در پکن تحقق می‌بخشید. برخی از مغازه‌های خاص که صنایع سنتی پکن را می فروشند نه تنها در بین مردم محلی بسیار محبوب هستند ، بلکه مورد توجه مسافران خارجی قرار می‌گیرند ، مانند فروشگاه لباس و کفش پکن.

 خیابان وانگ فوجینگ به دلیل تنقلات و غذاهای اصیل پکن شهرت جهانی دارد. قیمت‌ها در آنجا تقریبا ارزان و مقرون به صرفه است.

آدرس خیابان وانگ فوجینگ: از میدان تیان آنمن حدود ۱۵ دقیقه پیاده روی به سمت شرق بروید.

۲. خیابان کیانمن

خیابان کیانمن نزدیک میدان تیان آنمن است که می توانید شب پس از گشت و گذار در شهر ممنوع و میدان تیان آنمن به آنجا بروید ، زیرا در زیر نورها و فضای آرامش بسیار زیباست.

با قدم گذاشتن در این خیابان ساختمان‌های قدیمی را می‌بینید که مغازه‌های مدرن را در خود جای داده است. تراموا چینی را در این خیابان تجربه نمایید. خیابان کیانمن در واقع با سایر خیابان‌های خرید در پکن متفاوت است.

هیچ مرکز خرید بزرگی در آنجا وجود ندارد ، اما تعداد زیادی فروشگاه کوچک وجود دارد. لباس ، کفش ، غذاهای سنتی پکن و دیگر مغازه‌های مارک قدیمی از نکات جالب توجه هستند.جگر سرخ شده ، گوشت بره آب پز و سایر میان وعده‌های لذیذ را می‌توانید در آنجا میل کنید.

آدرس خیابان کیانمن: حدود ۱۰ دقیقه پیاده روی از میدان تیان آنمن ، نزدیک سالن یادبود رئیس مائو است.

۳. مرکز خرید زیدان

مرکز خرید زیدان "دومین وانگ فوجینگ پکن" نامیده می‌شود ، شبیه مرکز خرید وانگ فوجینگ است.

بازارهای مواد غذایی ، فروشگاه های لباس بسیاری از مارک های معروف جهان را پوشش می‌دهند و کالاهای دیگر پاسخگوی خواسته‌های مشتری هستند. طولانی ترین پله برقی جهان، بزرگترین سینمای دیجیتال چین، بزرگترین فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی پکن می‌باشد. بیشترین مارکی که در این مرکز می‌توانید پیدا کنید زارا، اف ای بی، آیکلو، نکست، موتیوی و هانی است .

آدرس مرکز خرید زیدان: از میدان تیان آنمن حدود یک ساعت پیاده روی به سمت غرب است.

۴. مرکز خرید سنلیتون

مرکز خرید سنلیتون برای خرید کردن یکی از بهترین انتخاب‌های شماست که دارای دو قسمت شمالی و جنوبی است و در قسمت جنوبی این مرکز خرید برندهای معروفی نظیر اسپریت، منگو، آدیداس، نیکلو، استون مادن، و اپل شعبه دارند. لازم به ذکر است که بدانید در این مرکز خرید ۳۰ رستوران و سینمای مختلف وجود دارد.این مرکز خرید همه روزه از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب آماده خدمت رسانی است.

آدرس مرکز خرید سنلیتون: شرق منطقه چائویانگ

۵.  مرکز خرید شین کنگ

این مرکز تجاری بیش از ۹۰۰ برند جهانی در آن خرید و فروش می‌کنند و بزرگترین فروشگاه مارک گوچی در کل آسیا در شین کنگ واقع شده است. از دیگر خصوصیات بارزی که شین کنگ را از دیگر مراکز خرید جدا می‌کند رستوران‌های با کیفیت و همراه با غذاهای لذیذ آن است و کوفته‌های معروفی دارد. این مرکز خرید از ساعت  ۱۰ صبح تا ۱۰ شب باز است.

۶. مرکز خرید دپلیس

مرکز خرید دپلیس یکی از برترین مراکز خرید برجسته در پکن است که محلی لوکس و لاکچری برای عاشقان خرید محسوب می‌شود.این پاساژ دارای ۴ طبقه است و دارای رستوران‌های مختلفی است.

۷. مرکز خرید Xiushui

در بسیاری از غرفه‌های مرکز خرید Xiushui انواع و اقسام کالاها از جمله لباس ، کیف ، غذا و ... دیگر به فروش می‌رسد. همه‌ی فروشندگان این مرکز خرید به انگلیسی صحبت می‌کنند ، بنابراین مشتریان می توانند با آنها چانه بزنند.

۸. مرکز خرید جیامائو

با دیدن این مرکز خرید از دور ، ممکن است تعجب کنید زیرا معماری آن منحصر بفرد است و از سه بیضی شکل تشکیل شده است . این یک مرکز خرید جامع در مقیاس بزرگ ، با حمل و نقل بسیار مناسب (اتوبوس و مترو) است.این مکان در نزدیکی باغ وحش پکن واقع شده است ، بنابراین می‌توانید پس از بازدید از حیوانات باغ وحش به خرید بروید. بسیاری از مارک‌های معروف لباس و کالاهای دیگر در آنجا محبوب هستند.

۹. منطقه تجاری بین المللی سولانا

با قدم زدن در این مرکز خرید ، فضای گرم و عاشقانه ایجاد شده توسط ساختمان‌های سبک اروپایی و چراغ‌های رنگارنگ را میبینید. این مرکز خرید مدرن بین المللی در پارک چائویانگ واقع شده است ، جایی که مناظر منظره جذاب و جذاب است.بیش از ۱۰۰۰ برندجهانی در این مرکز خرید شعبه دارند و بکی از ۱۰ مرکز خرید برتر پکن است.

۱۰. بازار عتیقه Panjiayuan

اگر به تاریخ و هنر چین علاقه‌مند هستید و تمایل به خرید صنایع دستی چین هستید ، حتما به این بازار عتیقه سر بزنید.

این یک بازار بزرگ در فروش انواع عتیقه‌های چینی است ، مانند انواع قوری و فنجان ساخته شده از ظروف چینی ، خوشنویسی و نقاشی توسط هنرمندان مشهور باستان مجسمه های بودا می‌باشد.

خب حالا که شما عزیزان با این مراکز خرید پکن آشنا شده‌اید حتما در سفر به چین خود به آنها سر بزنید.همچنین اگر سوالی درباره‌ی ویزای چین ، تور چین و جاذبه های گردشگری چین داشتید حتما با کارشناسان مهرآباد گشت تماس بگیرید تا سفری خاطره انگیز را تجربه نمایید.

هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر