بهترین زمان سفر به باکو

بهترین زمان سفر به باکو

از جمله شهرهای توریستی که ایران دوست دارند به ان سفر کنند باکو است.باکو پایتخت آذربایجان و بزرگترین شهر آن است و همیشه میزبان تعداد زیاد گردشگران ایرانی و خارجی است.

قبل از رزرو تور باکو باید اقدامات لازم جهت دریافت ویزای باکو را انجام دهید تا برنامه‌های سفر خود را بچینید.بعد از برنامه ریزی برای سفر به باکو باید بهترین زمان سفر به باکو را هم در نظر بگیرید.با ما در این مقاله همراه باشید تا زمان مناسب سفر به باکو را بدانید.

بهترین زمان سفر به باکو چه زمانی است؟

قبل از پرداختن به این موضوع اول باید شرایط آب و هوایی آنرا در زمان سفر بدانید.آب و هوای باکو در اغلب فصل‌ها مانند آب و هوای تهران است.تابستان‌های گرم و زمستان‌های سرد دارد که در این مواقع باید با تجهیزات کامل و لباس گرم به باکو سفر کرد.

اگر شما عاشق سرما هستید و از دیدن برف لذت می‌برید ،برنامه سفر خود به باکو را در دی ماه بچینید.در ماه‌های آبان تا دی باکو به بیشترین و بالاترین سطح رطوبت خود می‌رسد و برف و باران در این فصل‌ها بسیار زیاد می‌بارد.البته در فصل  زمستان و بیشتر در ماه اسفند برف و باران همچنان هست اما نه به شدت آن سه ماه آبان تا دی!

حال اگر شما از گرما لذت می‌برید آب و هوای باکو از خرداد تا شهریور گرم است و شما برنامه‌ی سفر خود را در این ماه‌ها بچینید البته در این ماه‌ها گرمای هوا آزار دهنده نیست.

یکی از بهترین زمان‌های سفر به باکو از ماه شهریور تا اواخر آبان می‌باشد.

در فصل تابستان آب و هوای باکو گرم و خشک است.از اواخر شهریور هوای باکو رو به سردی و خنکی می‌رود.

بیشتر توریستان فصل نوروز به باکو سفر می‌کنند زیرا هم آب و هوای آن خیلی خوب است و هم فصل خرید و فستیوال است.

افرادی که به باکو زیاد سفر کرده‌اند،عقیده دارند باید باکو را در بهترین فصل‌های سال دید تا با زیبایی‌های آن آشنا شد و به همین دلیل داشتن لیستی از بهترین زمان‌های مناسب برای سفر به باکو می‌تواند به شما کمک کند تا این شهر بسیار زیبا را در بهترین فصول سال ببینید. پس میانگین دمای هوا در طول سال بین ۱۲ تا ۱۸ درجه سانتیگراد در حال تغییر است.

در فصل تابستان بدلیل بالا رفتن رطوبت دریای خزر آب و هوای آن گرم و شرجی است.البته در ظهر و وسط روز هوای آن خیلی گرم است البته این نکته را تجه داشته باشید که شب‌های آن بسیار سرد است.

یکی از بهترین زمان‌های سفر به باکو فصل بهار و شروع جشن نوروز باستانی است. علاوه بر آب و هوای خوب این فصل، شما می‌توانید در انواع فستیوال‌ها و جشن‌های آن شرکت کنید.

همچنین شما همراهان همیشگی مهرآباد گشت اگر سوالی درباره ویزای باکو، رزرو تور باکو، جاذبه های گردشگری باکو ، سوالی داشتید می‌توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا سفر خوبی را تجربه کنید.


مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر