رودخانه لی چین

رودخانه لی چین

رودخانه لی یا لی جیانگ در گوییلین ، در استان گوانگشی چین جنوبی است و یکی از جاذبه های گردشگری معروف چین محسوب می‌شود. طبق گفته نشنال جئوگرافیک این مکان به عنوان یکی از "۱۰ شگفتی برتر جهان" شناخته شده است. سفر دریایی رودخانه لی دارای زیباترین مناظر است.

روش‌های مختلفی برای گشت و گذار در رودخانه لی وجود دارد:سفر دریایی، سفر قایقرانی، پیاده روی در کنار رودخانه آرامش بخش‌ترین و محبوب‌ترین راه ، مسافرت با قایق است.

سفر دریایی به رودخانه لی چین

بهترین راه برای دیدن مناظر زیبا در امتداد رودخانه ، سفر دریایی با رودخانه لی است.

سفر دریایی از اسکله ای نزدیک به گوئیلین (حدود ساعت 10 صبح) آغاز می‌شود. کل این سفر حدود ۴ ساعت طول می‌کشد.

قایق‌های تفریحی رودخانه لی (قایق های ۴ ستاره و قایق‌های ۳ ستاره)

در حال حاضر ، دو نوع قایق وجود دارد که از رودخانه لی عبور می‌کنند: قایق‌های ۴ ستاره و ۳ ستاره.

 قایق‌های ۴ ستاره جدیدترین و بهترین قایق‌ها هستند.

در مقایسه با قایق‌های ۳ ستاره کروز ، قایق‌های ۴ ستاره تجربه راحت و لذت بخشی بیشتری دارند زیرا مجهز به امکانات مدرن ، صندلی‌های بزرگ و حمام‌های تمیزتر غربی هستند.


ظرفیت نشستن قایق‌های کروز ۴ ستاره نصف قایق‌های ۳ ستاره است ، بنابراین آنها آنقدر شلوغ نیستند و همچنین ناهار در بوفه قایق سرو می‌شود.

قایق بین ساعت ۹ صبح و ۱۰ صبح از اسکله حرکت می‌کند که با گویلین حدود ۱ ساعت رانندگی فاصله دارد. این بدان معناست که شما باید ساعت ۸ صبح هتل خود را ترک کنید.

حدود ساعت ۱۳ وارد یانگ شوو خواهید شد. قایق هر روز حرکت می‌کند مگر در مواقع طوفانی که سفر دریایی لغو شود.

نکاتی برای سفر دریایی رودخانه لی

از آنجایی که مسافرت تفریحی صبح زود در گوییلین آغاز می‌شود ، شما باید یک شب در گویلین بمانید.

در قایق‌های تفریحی راهنماهای انگلیسی زبان وجود دارد که با رسیدن قایق برجسته ترین موارد را معرفی می‌کنند.

بهترین زمان برای بازدید از رودخانه لی چین

بهترین زمان برای شما به این بستگی دارد که می‌خواهید کدام فصل رودخانه لی را ببینید و اینکه جمعیت چقدر شما را آزار می‌دهد؟

مناظر حاشیه رودخانه لی در هر فصل متفاوت است.تابستان و پاییز معمولاً آفتابی است و مناظر روستاهای کوچک با ساختمان‌های قدیمی در میان تپه‌های سبز قرار دارد. اواخر پاییز و زمستان ملایم تا سرد ، آرام و ساکت است.

فصل شلوغ سفر به این رودخانه از ماه می تا اکتبر است و بیشترین زمان شلوغی تعطیلات تابستان در جولای و آگوست و تعطیلات روز ملی از ۱ تا ۷ اکتبر است. بیشتر جاذبه‌های گویلین مملو از مسافران چینی است.

در این مقاله درباره رودخانه لی چین اطلاعاتی را در اختیار شما گذاشتیم همچنین اگر باز هم سوالی درباره رودخانه لی و رزرو تور چین و ویزای چین داشتید حتما با کارشناسان مجرب مهرآباد گشت تماس بگیرید.

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر