نکات لازم قبل از سفر به کنیا

نکات لازم قبل از سفر به کنیا

کنیا کشوری در آفریقای شرقی است که دارای جاذبه‌های گردشگری چشم اندازی،تور سافاری،کوهپیمایی و سواحل فوق العاده آن باعث شده است تعداد بسیار زیادی توریست را به خود جذب کند.

اگر برای دفعه اول است به کنیا سفر می‌کنید و ویزای کنیا خود را دریافت کرده اید همچنین تور کنیا را رزرو کرده‌اید با ما همراه باشید تا نکات لازم قبل از سفر به کنیا را بیشتر بدانید.

مردم مهربان و مهمان دوست کنیا

قطعاً باید بدانید که کنیا دارای افرادی فوق العاده مهمان دوست می‌باشد.زمانیکه به این کشور سفر می‌کنید مردمشان با روی گشاده با شما برخورد می‌کنند.به همین دلیل هر کسی را حتی در خیابان و یا بازار دیدید سلام و احوالپرسی کنید!کنیا برای توریستان خارجی بسیار ایمن است.

تنش‌های قومی

برخی از تنش‌های قومی در کنیا وجود دارد که همچنان روند انتخابات و همچنین ثبات کشور را مختل می‌کند.حتی اگر در هنگام سفر به کنیا با چنین تنش‌هایی روبرو شوید خطری شما را تهدید نمی‌کند.

امنیت در فرودگاه کنیا

امنیت در فرودگاه‌های مهم مانند فرودگاه نایروبی و دیگر شهرهای مهم آن بسیار حائز اهمیت است.

در فرودگاه ، کلیه اتومبیل‌ها و افراد هنگام ورود به منطقه چک می‌شوند ، کیسه‌ها باید غربال شوند و شما باید از طریق اسکنر بدن عبور کنید.

ویزای کنیا

هنگام سفر به کنیا ، تعدادی ویزای توریستی مختلف وجود دارد.قبل از سفرتان به فکر دریافت ویزای کنیا باشید.برای راهنمایی و مشاوره در خصوص ویزای کنیا با کارشناسان مهرآباد گشت در تماس باشید.

استفاده از قطار

با قطار به مومباسا بروید.قطارهای رفت و برگشت آن هرروزه از ساعت ۹ صبح حرکت می‌کنند.

سیم کارت کنیا

تهیه سیم کارت در کنیا بسیار ساده و آسان است.برای خرید سیمکارت تنها کاری که باید انجام دهید این است که گذرنامه خود را به هر مغازه برسانید و با آنها ثبت نام کنید و سپس آن را شارژ کنید.قبل از اینکه از مغازه خارج شوید مطمئن شوید که همه چیز به درستی کار می کند.

غذای محلی کنیا

در تور کنیا خود حتما غذای محلی آنجا را امتحان کنید . این غذا را به طور معمول با لوبیا ، یک برگ سبز بخارپز ، (معروف به Sukuma Wiki) و گاهی مرغ سرو می‌کنند.این غذا ارزان را با دست بخورید.علاوه بر این ، می‌توانید انبوهی از میوه‌های گرمسیری شگفت انگیز را در کنیا مانند آناناس و همچنین آووکادوی شگفت انگیز را امتحان کنید.

واحد پول کنیا

کنیا از شیلینگ کنیا به عنوان واحد پول خود (KSh) استفاده می‌کند.به راحتی می‌توان در همه بانک‌ها مبادله کرد ، اما شما فقط می‌توانید KSh را از دستگاه‌های خودپرداز دریافت کنید.

سوپرمارکت‌های کنیا

در واقع چند سوپرمارکت زنجیره‌ای در کنیا وجود دارد.کالاهای خشک را به راحتی می‌توانید از این فروشگاه‌ها تهیه نمایید ، اما میوه و سبزیجات خریداری نکنید  برای خرید میوه و سبزیجات به بازار بروید.همچنین توجه داشته باشید ، در کنیا  استفاده از کیسه‌های پلاستیکی ممنوع است ، بنابراین آوردن کیف‌های قابل استفاده مجدد را به سوپرمارکت‌ها ببرید.

ترافیک کنیا

ترافیک در نایروبی وحشتناک است!اگر می خواهید به هر نقطه از این شهر بروید ، به شما توصیه می‌شود که زمان زیادی را بگذارید.

سلامتی در کنیا

مالاریا در کنیا رایج است و اگر به اینجا سفر می‌کنید به شما توصیه می شود اقدامات احتیاطی مناسبی از جمله پوشاندن در شب و مصرف برخی داروهای ضد مالاریا را انجام دهید و مطمعن باشید که بیمه مسافرتی دارید!

تور سافاری کنیا

پارک‌های سافاری مختلفی در کنیا وجود دارد و تصمیم گیری بین آنها بسیار گیج کننده است.

پارک های برتر که توصیه می‌کنیم از آنها بازدید کنید

پارک ماسای مارا کنیا

پارک Tsavo East

پارک Amboseli

پارک Hell’s Gate

دریاچه ناکورو

دریاچه Naivasha

کوه کنیا

ما در این مقاله سعی کردیم نکات لازم قبل از سفر به کنیا را به بگوییم همچنین سوالی درباره ویزای کنیا و تور کنیا و جاذبه‌های گردشگری کنیا داشتید با کارشناسان مهرآباد گشت تماس بگیرید.

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر