برنامه ریزی اولین سفر به چین

برنامه ریزی اولین سفر به چین

ما درک می‌کنیم که برنامه ریزی برای سفر به چین حتی اگر مسافر با تجربه ای باشید و قبلا هم بارها به این کشور سفر کرده باشید بسیار دلهره آور به نظر می‌رسد. نگران نباشید در زیر چند مرحله ساده برای برنامه ریزی اولین سفر به چین برای شما آماده کرده‌ایم ، با مهرآباد گشت همراه باشید.

۱.در چین به کجا برویم؟

ما به شما مسافران چین ، پیشنهاد می کنیم برای اولین سفر خود از پکن ، شیان و شانگهای دیدن کنید و اگر وقت دارید ، همچنین گوییلین و / یا چنگدو را هم دیدن نمایید.

  • پکن، پایتخت باستانی و مدرن چین
    پکن به عنوان پایتخت امپراتوری و مدرن چین باید از آن دیدن کنید ، زیرا در آن بسیاری از بهترین نمادهای شاهنشاهی و تاریخ چین وجود دارد.اگر زمان زیادی برای دیدن جاذبه‌های گردشگری پکن ندارید شهر ممنوعه و دیوار چین را به هیچ عنوان از دست ندهید.اما اگر فرصت بیشتری دارید ، از معبد بهشت و پارک آن و کاخ تابستانی نیز دیدن نمایید.
  • شانگهای ، بزرگترین و نمایشی ترین شهر چین
    شانگهای بزرگترین شهر چین است جاذبه‌های گردشگری کمتری نسبت به پکن دارد و در یک روز می توان از آنها بازدید کرد. حتماً معماری مدرن ساختمان‌ها و طلوع آسمان در بوند (Bund) را مشاهده کنید.اگر زمان بیشتری دارید ،تورهای آبی ، هانگژو ، سوژو یا هوانگشان را حتما بازدید نمایید.
  • شیان ،دریچه ای به تمدن باستان چین
    اگر کنجکاوید که ببینید کشور چین از کجا آغاز شده است از شیان دیدن کنید ، جایی که اولین امپراتور شین از اولین پایتخت چین متحد حکمرانی کرد. از ارتش بزرگ سفالین ، معابد ، مسجد ، بتکده ها و برج هایی با قدمت بیش از ۱۰۰۰ سال دیدن کنید.
  • گوئیلین ، مناظر زیبا و فرهنگ اقلیت
    اغلب افراد گوئیلین را به دلیل چشم اندازهای زیبا و فرار از شلوغی شهرها دوست دارند.اگر وقت شما محدود است ، از قله های کارستی که با شکوه عالی با رودخانه لی ترکیب می شوند و در حومه یادیلی در یانگشو چرخه می زنند ، دیدن نمایید.
  • چنگدو ، زادگاه پانداهای غول پیکر!
    پانداهای غول پیکر چنگدو برای اغلب توریستان جذاب است.در این شهر آرام ، می توانید از نزدیک به دیدن پانداهای زیبا بپردازید ، همچنین از مکان های دیدنی فرهنگی دیدن کنید و هات پات تند سیچوان را امتحان کنید.

۲.دریافت ویزای چین

حتما ویزای چین را دریافت نمایید. پکن و شانگهای بهترین شهرهای ورودی برای پروازهای بین المللی هستند. بیشتر مسافران آنها را انتخاب کردند.برخی از مسافران از طریق هنگ کنگ سفر می کنند .اگر در خصوص دریافت ویزای چین سوال دارید و ابهاماتی در ذهنتان است می توانید با کارشناسان مهرآباد گشت در تماس باشید تا بتوانید بدون دردسر به چین سفر کنید.

۳.بهترین زمان سفر به چین

جاذبه های فرهنگی و تاریخی چین در طول سال برای بازدید کنندگان مناسب است. جاذبه‌های  پکن ، شیان ، شانگهای در همه ی فصول قابل بازدید است.

بهار (آوریل-مه) و پاییز (سپتامبر-اکتبر) معمولاً راحت ترین و بهترین زمان برای تور چین است. آنها نه خیلی گرم و نه خیلی سرد هستند و پاییز معمولاً خشک‌تر و گرمتر از بهار است.

ما امیدواریم با این مقاله برنامه ریزی اولین سفر به چین خود را با دانش و آگاهی کامل انجام دهید.همچنین اگر شما عزیزان سوالی درباره رزرو تور چین و دریافت ویزای چین دارید با کارشناسان مجرب ما در ارتباط باشید.


مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر