مهاجرت به چین

مهاجرت به چین

کشور چین در آسیا با معماری‌های مدرن و آثار تاریخی زیبا باعث شده است توریستان زیادی را به خود مجذوب کند.حال در بین این افراد بسیاری از آنها چین را مقصدی برای مهاجرت خود انتخاب می‌کنند.

با توجه به قوانینی که چین برای مهاجران خود ضبط کرده است ما در این مقاله قصد داریم درباره مهاجرت به چین صحبت کنیم.قبل از پرداختن به موضوع اینکه چگونه به چین مهارجت کنم؟ابتدا از خود بپرسید هدفتان از مهاجرت چیست؟چه نوع ویزای چین را می‌خواهید دریافت نمایید؟با مهرآباد گشت همراه باشید تا با هم این موارد را بررسی کنیم.قبل از همه‌ی اینها به شما پیشنهاد می‌دهیم انواع ویزای چین را مطالب نمایید.

قوانین مهاجرت به کشور چین

افرادی که قصد مهاجرت به کشور چین را دارند باید در زمان معلوم از کشور خارج شوند،اگر افراد به صورت غیرقانونی وارد کشور چین شوند باید مبلغی را به عنوان جریمه پرداخت نمایند و یا اینکه حداقل ۳ و حداکثر ۱۰ روز بازداشت شوند.

برای اینکه تبعه کشور چین شوید از روش‌های زیر میتوانید اقدام نمایید:

شریک زندگیتان از مردم چین باشد.

از زمان ازدواج شما حداقل ۵ سال گذشته باشد.

۵ سال متوالی در چین اقامت داشته باشید.

مدارک لازم برای مهاجرت به چین

اصل گذرنامه و پاسپورت

عکس رنگی

بلیط رفت و برگشت به چین

برنامه کامل سفرتان

برگه رزرو هتل

اصل فرم درخواست دانشجویی (در صورت مهاجرت تحصیلی.)

مهاجرت تحصیلی چین

از عمده دلایل مهاجرت به چین، مهاجرت تحصیلی چین است. اغلب افراد برای ادامه تحصیل دانشگاه‌های چین را انتخاب می‌کنند. نکته‌ی مهم که بهتر است بدانید اینست که دانشگاه‌های کشور چین از لحاظ علم و آموزش سطح بالایی دارند علاوه بر این هزینه‌ی کمتری هم نسبت به سایر کشورها دارند. دانشگاه‌های کشور چین برای تمام مقاطع تحصیلی در کشورش دانشجو می‌پذیرد و داوطلبان زیادی هم دارد زیرا هزینه‌ی تحصیل در این کشور بسیار پایین است. البته اگر افراد مسلط به زبان چینی باشند هزینه تحصیل‌شان کاملا رایگان خواهد بود. از بین دانشگاه های چین تقریبا ۱۹۰ دانشگاه آن مورد تایید وزارت علوم و تحقیقات ایران است.

مهاجرت کاری به چین

حجم درخواست کار در کشور چین بسیار بالاست به همین منظور شرایط قانونی برای تقاضا کنندگان کار در این کشور وضع شده است.

  • شرط اول مهاجرت کاری در چین این است که فرد متقاضی در شانگهای چین چهار سال متوالی کار کرده باشد و مدت اقامت فرد حداقل ۶ ماه باشد و متوسط درآمد آن حداقل ۶۰۰ هزار یوان بوده باشد در این صورت اقامت دائم چین شامل حال افراد می‌شود.
  • حال دانشجویانی که بعد از تمام شدن تحصیلشان در دانشگاه‌های چین، قصد سرمایه گذاری هم نیز داشته باشند.
  • همچنین فردی که به مدت ۵ سال متوالی به عنوان متخصص در یک شرکت کار کرده باشد این گونه افراد پس از ۳ سال کار در آن شرکت می تواند برای اقامت دائم در چین اقدام نماید.

مهاجرت به چین از طریق سرمایه گذاری

با توجه بهبوبد شرایط اقتصادی چین یکی از روش‌های اقامت در چین از طریق سرمایه گذاری در این کشور بوده است.افراد می‌توانند با ثبت شرکت در چین برای گرفتن اقامت دائم در آن اقدام نمایند.

مهاجرت به چین از طریق خرید ملک

از جمله راه‌های مهاجرت به کشور چین خرید ملک در آن است.همچنین این موضوع را در نظر بگیرید که خرید ملک در چین کافی نیست در کنار آن هم شما باید راه‌های گرفتن اقامت در چین را هم انجام دهید تا بتوانید در انجا اقامت داشته باشید.

مهاجرت به چین از طریق ازدواج

از دیگر راه‌های مهاجرت به کشور چین ازدواج است. در صورت ازدواج با یک فردی که تبعیت چینی را دارد اگر ازدواج نمایید می‌توانید اقامت چین را دریافت کنید.راحتترین کار دریافت اقامت چین ازدواج است.

امیدواریم به سوال چگونه به چین مهاجرت کنم؟ رسیده باشید در غیر اینصورت همکاران ما در مهراباد گشت شما را به طور کامل راهنمایی میکنند تا هم به راحتی بتوانید ویزای چین ، رزرو تور چین و همچنین مهاجرتتان به چین را به راحتی انجام دهید.



مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر