بهترین زمان سفر به کشور چین

بهترین زمان سفر به کشور چین

کشور چین چهارمین کشور پهناور دنیا در آسیا قرار دارد که در این چند سال پسین پیشرفت فراوانی داشته است به همین دلیل گردشگران و توریستان زیادی را به جذب خود کرده است.

افرادی که قصد سفر به آن را دارند قبل از دریافت ویزای چین خود شرایط جوی و آب و هوای چین،فستیوال ها و جشنواره های مختلف آن را بررسی می کنند تا بتوانند در بهترین و مناسب ترین زمان به کشور چین سفر کنند.

ما در این مقاله سعی کرده ایم تا تمام موارد مربوط سفر به چین را در اختیار شما بگذاریم تا سفری عالی را در کنار ما تجربه نمایید. با ما همراه باشید.

بهترین و مناسب ترین زمان سفر به کشور چین از منظر شرایط آب و هوا

با توجه به شرایط جوی و آب و هوایی بهترین و مناسب ترین زمان سفر به کشور چین وابسته به این است که شما به کدام شهر چین قرار است سفر کنید؟

  • فصل بهار در کشور چین:اگر شما در فصل بهار قصد رفتن به چین را دارید مناطق شمال چین را به شما پیشنهاد می دهیم زیرا در این فصل شکوفه های بهاری این منطقه رابسیار حیرت آور میکند و سفر دلپذیر را تجربه خواهید کرد.
  • فصل تابستان در کشور چین:اگر قصد سفر به چین در فصل تابستان را دارید مهرآباد گشت مناطق شمالی چین را به شما پیشنهاد می کند.از جمله تفریحات مفرح در این فصل تفریحات آبی و کروز سواری است . همچنین بدلیل گرم بودن هوا در این فصل بهتر است به مناطق جنوبی آن سر نزنید .
  • فصل پاییز در کشور چین:زیباترین زمان سفر به چین فصل پاییز است.اگر شما عاشق طبیعت هستید و می خواهید رنگ های جذاب طبیعت را ببینید حتما در این فصل به چین سفر کنید و از دیدن مناطق شگفت انگیز چین در این فصل لذت ببرید.در فصل پاییز به مناطق جنوبی چین سفر کنید و طبیعت بی نظیر چین را از نزدیک مشاهده نمایید.از جاذبه های گردشگری چین در فصل پاییز می توان به شهر پکن، شهر کونمینگ، دره جیو ژایگو و کوهستان هونگ شان اشاره کرد که فوق الهاده دیدنی و جذاب اند.
  • فصل زمستان کشور چین:اغلب توریستان بدلیل سردی هوا این فصل را برای سفر به چین خود انتخاب نمی کنند و تهداد گردشگران و توریستان به طور چشم گیری کاهش می یابد اما اگر می خواهید سفرتان از نظر اقتصادی مقرون به سرفه باشید باز هم می توانید این فصل را برای سفر به چین انتخاب نمایید چرا که در فصل زمستان جشنواره های برفی بسیاری برگزار می گردد.اما باز هم با این وجود بهترین و مناسب ترین زمان سفر به کشور چین محسوب نمی شود.

بهترین و مناسب ترین زمان سفر به کشور چین از منظر جشن ها و فستیوال ها

جشن ها و فستیوال های معروف و مهمی که در کشور چین برگزار می گردد ممکن است نظر شما را درباره سفرتان به چین عوض نماید.ما دراینجا به فستیوال ها و جشن های پرطرفداری که در کشور چین برگزار می گردد اشاره می نماییم با این حساب شما می توانید براحتی برای دریافت ویزای چین و همینطور تور چین خود برنامه ریزی مناسبی داشته باشید که با یک تیر دو نشان بزنید!

جشن کریسمس و سال نو در کشور چین

جشن کریسمس و سال نو از مهمترین جشن هایی است که در کشور چین برگزار می گردد و در این ایام توریستان زیادی به چین سفر می کنند تا در جشن کریسمس و سال نو در کشور چین حضور داشته باشند.این جشن هر سال در یکم ژانویه برگزار می گردد.در زمان جشن کریسمس و سال نو همه ی خیابان های کشور چین را پر از چراغ می کنند تا به شهر جلوه ی متفاوتی دهند.مردم چین در جشن سال نو میهمانانشان را با شیرینی و انواع خوراکی پذیرایی می کنند و برازنده ترین لباس های خود را به تن می کنند.چینی ها در جشن سال نو و کریسمس رقص خاص خودشان را دارند که به رقص اژدها معروف است.این رقص بدین صورت است که با پوشیدن لباس اژدها در خیابان های چین با موسیقی و حرکات مخصوص خود می رقصند.

جشن سال نو چینی در کشور چین

در کشور چین دوبار جشن سال نو برگزار می گردد.جشن نو چینی با جشن کریسمس متفاوت است.

جشن سال نو چینی بسیار قدیمی است و به سه هزار سال قبل از میلاد مسیح بر می گردد که در اول بهمن ماه برگزار می شود.مردم چین در این روز شروع فصل بهار را جشن می گیرند و خانه های خود را با شکوفه تزیین می نمایند و عقیده دارند که نماد خوشبختی است.

جشن قایق اژدها در کشور چین

جشن قایق اژدها در کشور چین از جشن های معروف آن محسوب می شود و یکی از دلایلی که بسیاری از گردشگران را به چین جذب می کند همین جشن است.در این روز انواع غذاهای محلی ،لباس های نمادی مخصوص و مسابقه پر طرفدار قایق های دراگون برگزار می گردد.این جشن در هفتم ژوئن  برپا می شود.

جشن فانوس در کشور چین

از جشن های معروف چینی ها که باعث می شود بهترین و مناسب ترین زمان سفر به کشور چین برای توریستان باشد همین جشن فانوس است.زمان برگزاری این جشن پنجم فوریه تا هفتم مارس می باشد.قدمت این جشن به بیش از۲ هزار سال پیش برمی گردد.در روز این جشن مردم چین بر روی فانوس ها متنی می نویسند و در شب این فانوس ها را به سمت آسمان رها می کنند.

 بهترین و مناسب ترین زمان سفر به کشور چین از منظر خرید

یکی از دلایل توریستان برای سفر به چین خرید کردن است.در کشور چین به خاطر قیمت پایینتر و تنوع بالای جنس ها هر سال مسافران زیادی به آن سفر می کنند.در چین هم مثل دیگر کشور ها رسم های خاصی برای خرید وجود دارد.در فروشگاه های چین در برخی از روزهای سال تخفیف های ویژه ای را برای محصولات خود ارائه می دهند که میتوان به روز سال نو چینی،روز ولنتاین،روز زن و مادر و جشن کریسمس اشاره کرد.

اگر تمایل به دیدن جاذبه های گردشگری چین دارید می توانید با دریافت ویزای چین و رزرو تور چین یک سفر خاطره انگیز را برای خود و خانواده خود رقم بزنید.

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر