آنتالیا

تور آنتالیا - تور ترکیه

کشور ترکیه یکی از پرطرفدارترین مقصد گردشگری مخصوصا برای ایرانیان است.آنتالیا یکی از شهر های خوش آب و هوای ترکیه است که جاذبه های گردشگری فوق العاده ای دارد.با خواندن مقاله زیر شما هم مشتاق به سفر با تور آنتالیا مهرآباد گشت خواهید شد،با ما همراه باشید...

آنتالیا،مهم ترین شهر در قسمت شرقی ساحل مدیترانه است.با سفر به آنتالیا هم می توانید از آب و هوای تمیز آن لذت ببرید و هم با تاریخ بیشتر آشنا خواهید شد،چرا که در آنتالیا غار کارائین،آثار رومیان،امپراطوری روم شرقی و سلسله سلجوقیان وجود دارد که در کنار طبیعت گردی می توانید سری به آنها هم بزنید.


  

فرودگاه آنتالیا

فرودگاه بین‌المللی آنتالیا حدودا در ۱۰ کیلومتری شرق آنتالیا قرار گرفته است و برای هر دو پرواز چارتر و معمولی مورد استفاده قرار می‌گیرد. البته پروازهای ایرانی اجازه‌ی فرود در این فرودگاه را ندارند و گردشگران ایرانی باید از فرودگاه اسپارتا استفاده کنند که ۳ ساعت تا آنتالیا فاصله دارد.

 

حمل و نقل عمومی

اطلاع داشتن از وضعیت حمل و نقل عمومی در کیفیت سفر بسیار موثر است.در آنتالیا وسایل نقلیه متنوعی مانند دولموش ومینی بوس وجود دارد.می توانید از هر کدام که مایل هستید و بیشتر در دسترس است،استفاده کنید.لازم به ذکر است که دولموش از مینی بوس کمی گران تر است.


 

هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر