معرفی هتل های اصفهان

بهترین هتل‌های اصفهان


شهر اصفهان به دلیل کثرت آثار تاریخی و فرهنگی و جاذبه‌های گردشگری، از هتل‌ها و مهمانپذیرهای متنوعی نیز برخوردار است. از هتل‌های لوکس پنج ستاره گرفته تا اقامتگاه‌های ارزانی که بیشتر آن‌ها در اطراف مراکز و مکان‌های گردشگری اصفهان واقع شده‌اند. بنابراین مسافران و تورهای گردشگری برای رزرو هتل در این شهر مشکل چندانی نخواهند داشت. در ادامه ضمن ارایه‌ی فهرستی از همه‌ی هتل‌های موجود در شهر اصفهان به معرفی 10 مورد از هتل‌های این شهر می‌پردازیم. اگر قصد سفر به این شهر را دارید، با در نظر گرفتن قوانین طرح ترافیک شهر، به راهنمای سفر به اصفهان سر بزنید تا با توجه به اولویت‌هایتان بدانید که اقامت در کدام هتل برای سفر شما مناسب‌تر است.

معرفی هتل های اصفهان

1ـ هتل عباسی (پنج ستاره)

مهمانسرای عباسی معروف به هتل شاه‌عباس به زیباترین هتل خاور میانه مشهور است. هتل عباسی که در خیابان چهارباغ اصفهان قرار گرفته از بزرگ‌ترین هتل‌های ایران است که به دلیل معماری مربوط به دوران صفوی و قرار گرفتنش در بافت تاریخی اصفهان، از مهمترین هتل‌ها و جاذبه‌های گردشگری کشور ایران و شهر اصفهان به شمار می‌رود و در صنعت توریسم ایران اهمیت فراوانی دارد. هتل عباسی 224 اتاق، سوییت و آپارتمان دارد که مطابق با استانداردهای بین‌المللی ساخته و طراحی شده و سالانه پذیرای هزاران گردشگر داخلی و خارجی، تورهای مختلف و مهمان‌ها و هیأت‌های عالی‌رتبه‌ی سیاسی و شخصیت‌های مشهور بین‌المللی است. هتل عباسی امکاناتی نظیر رستوران بام، چایخانه‌ی سنتی، استخر، اتاق ماساژ، سالن ورزشی، خدمات پزشکی و مرکز خرید دارد که اقامت در آن را برای گردشگر داخلی یا خارجی به تجربه‌ای ماندگار تبدیل خواهد کرد.


2ـ هتل کوثر (پنج ستاره)

هتل بین‌المللی کوثر از لوکس‌ترین هتل‌های شهر تاریخی اصفهان است. این هتل تا سال 1357 با نام هتل کوروش زیر نظر گروه هتل‌های شرایتون بود و بعد از آن تا به امروز زیر نظر گروه هتل‌های بین‌المللی پارسیان فعالیت می‌کند. هتل پارسیان در حاشیه‌ی زیبای رودخانه‌ی زاینده‌رود و در کنار سی‌وسه‌پل قرار گرفته و دارای دو ساختمان قدیمی (اصلی) و جدید (فیروزه) است. این هتل با 7 طبقه و 194 باب واحد اقامتی لوکس و مدرن و همچنین مجهز به تمامی خدمات و امکانات رفاهی نظیر رستوران ایرانی و فرنگی، سفره‌خانه‌ی سنتی،رستوران تابستانه واقع در باغ کنار آب‌نما، رستوران فصلی در باغ کنار استخر، کافی‌شاپ، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی ، پارکینگ طبقاتی مسقف و پارکینگ روباز، کافی‌نت، خشک‌شویی، فروشگاه، آرایشگاه مردانه و سالن‌های اجتماعات و پذیرایی آماده پذیرش  میهمانان، گردشگران و تورهای مسافرتی داخلی و خارجی در محیطی لوکس و اصیل است.

 

3ـ  هتل عالی‌قاپو (چهار ستاره)

هتل عالی‌قاپو با بیش از 50 سال قدمت، از باسابقه‌ترین هتل‌های شهر اصفهان است. این هتل در خیابان چهارباغ با معماری ویژه و سنتی خود یکی از اقامتگاه‌های محبوب گردشگران و تورهای مسافرتی است. نزدیکی هتل عالی‌قاپو به جاذبه‌های گردشگری شهر اصفهان مثل سی‌وسه‌پل، پل خواجو، کاخ چهل‌ستون، هشت بهشت و مجموعه‌ی میدان نقش‌جهان شامل کاخ عالی‌قاپو، مسجد شاه، مسجد شیخ لطف‌الله و بازار اصفهان از مزیت‌ها و دلایل محبوبیت این هتل است. هتل عالی‌قاپو زیرمجموعه‌ای از گروه هتل‌های پارسیان است. چهار طبقه دارد و علاوه بر امکاناتی مانند فروشگاه، رستوران سنتی و فرنگی، کافی‌شاپ، استخر، سونا و سالن همایش و کنفرانس، از امکانات و اتاق‌های ویژه‌ای برای معلولین برخودار است.

4ـ هتل آسمان (چهار ستاره)

هتل چهارستاره‌ی آسمان مرتفع‌ترین ساختمان شهر تاریخی اصفهان است. این هتل 13 طبقه در زمینی به مساحت 9000 متر مربع ساخته شده و چیزی نزدیک به 100 اتاق و آپارتمان و سوییت‌های معمولی و رویال دارد که چشم‌انداز آن‌ها زاینده‌رود است. تنها رستوران گردون شهر اصفهان در هتل آسمان است و دسترسی آسان آن به اماکن تاریخی و تفریحی و گردشگری شهر اصفهان، آن را به یکی از پرطرفدارترین هتل‌های شهر بدل کرده است. پارکینگ رایگان، استخر، مینی‌بار، رستوران و غیره از دیگر امکانات این هتل است.



5ـ هتل ستاره (سه ستاره)

هتل ستاره‌ی اصفهان محیطی آرام و دلپذیر دارد که معماری آن تلفیقی از سبک سنتی و مدرن است. هتل ستاره، که پیشتر با نام هتل صدف فعالیت می‌کرد، در سال 1394 جهت ارایه‌ی خدمات بهتر به گردشگران و تورهای مسافرتی مرمت و بازسازی شد. این هتل که در بافت تاریخی شهر توریستی اصفهان قرار دارد شامل سه طبقه و پنجاه‌ و دو باب اتاق و سوییت مجهز با دکوراسیونی دلپذیر است. فاصله‌ی هتل ستاره تا ابنیه‌های تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهر اصفهان مانند میدان نقش‌جهان، مسجد شاه، مسجد شیخ لطف‌الله، بازار اصلی و عمارت‌های عالی‌قاپو و چهل‌ستون کمتر از پانصد متر است. این هتل با امکاناتی نظیر رستوران، کافی‌شاپ، رستوران تابستانه‌ی بام، کافی‌نت، روم سرویس، پارکینگ اختصاصی و غیره از مناسب‌ترین اقامتگاه‌های شهر تاریخی اصفهان برای پذیرش گردشگران داخلی و خارجی است.


6ـ هتل سفیر (سه ستاره)

هتل سفیر از بهترین هتل‌های سه‌ستاره‌ی اصفهان است که در سال 1371 ساخته و در سال 1395 کاملاً بازسازی شده است. موقعیت جغرافیایی هتل سفیر نزديک به بازار سنتی هنر و مجموعه‌ی عباسی، خیابان چهارباغ، میدان نقش‌جهان است و عمده‌ترین نقاط توریستی و تاریخی شهر از جمله بنای زیبای مدرسه‌ی چهار باغ فاصله‌ی چندانی تا هتل ندارند. یکی از جاذبه‌های گردشگری این هتل حمام سنتی و ایرانی آن است. همچنین هتل سفیر به روم‌سرویس شبانه‌روزی، خشکشویی، رستوران و کافی‌شاپ، باشگاه بدنسازی و استخر و سونا، اینترنت رایگان و سالن مجلل همایش مجهز است.



7ـ هتل جلفا (دو ستاره)

هتل جلفا یکی از باسابقه‌ترین هتل‌های شهر تاریخی اصفهان است. این هتل در سال 1354 کنار کلیسای وانک افتتاح شد. همجواری با این کلیسای تاریخی و دسترسی آسان آن به سایر جاذبه‌های گردشگری شهر اصفهان مانند سی‌وسه‌پل و مجموعه‌ی میدان نقش‌جهان، این هتل را به یکی از پرطرفداترین اقامتگاه‌ها برای گردشگران جوان و تورهای گردشگری داخلی بدل کرده است. آخرین بازسازی انجام شده بر روی هتل جلفا مربوط به سال 1395 است. این هتل با سه طبقه، شصت و شش باب اتاق، سوئیت و رستوران آماده پذیرایی و سرویس‌دهی به گردشگران و مهمانان گرامی است.


8ـ هتل همام (صفه)

هتل همام اصفهان از سال 1373 پذیرای گردشگران و تورهای مسافرتی است. این هتل 20 واجد اقامتی دارد و در طبقه‌ی بالای ترمینال صفه واقه شده است. موقعیت آن بدین گونه است که طبقه‌ی اول شامل لابی و اتاق‌ها است و سالن صبحانه‌ی خوری هتل در طبقه‌ی دوم قرار دارد. هتل صفه در 6 کیومتری ایستگاه راه‌آهن و دانشگاه اصفهان قرار  دارد و در سال 1393 نوسازی شده است.


9ـ هتل آپارتمان هشت بهشت (یک ستاره)

هتل آپارتمان هشت بهشت در سال 1380 افتاح و در سال 1396 بازسازی شد. این هتل دارای 4 طبقه و سیزده باب اتاق و سوییت است و پرسنلی مجرب و آموزش‌دیده دارد. فاصله‌ی هتل آپارتمان هشت بهشت تا اماکن تاریخی و جاذبه‌های گردشگری شهر اصفهان مانند زاینده‌رود، موزه‌ی هنرهای معاصر و تاریخ طبیعی، کاخ هشت بهشت و میدان نقش‌جهان کمتر از یک کیلومتر است.


10ـ هتل آپارتمان طوبی (یک ستاره)

هتل آپارتمان طوبی واقع در خیابان اصفهان است که در سال 1375 تأسیس شده و در سال 1392 مورد بازسازی قرار گرفته. این مجموعه‌ی اقامتی 12 باب سوییت و آپارتمان با امکانات رفاهی مناسب دارد و به اماکن تاریخی اصفهان از جمله میدان نقش‌جهان، پل خواجو و سی‌وسه‌پل نزدیک است. هتل طوبی در کنار ساحل زیبای زاینده‌رود قرار گرفته و همین امر اقامت در آن را برای گردشگران دلنشین می‌کند.


علاوه بر هتل‌های بالا شهر تاریخی اصفهان بومگردی‌های دلنشین و متنوعی دارد که اقامت در آن‌ها سفرهایی به یاد ماندنی برای گردشگران به وجود می‌آورد. برای رزرو تورهای داخلی و ایرانگردی با مهرآباد گشت در تماس باشید.



تور های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر