سفر به بوداپست


بهترین زمان سفر به بوداپست؟


بهترین زمان برای سفر به بوداپست ماه های فروردین تا خرداد است؛ زمانی که آب و هوا مطبوع است و جمعیت گردشگران هم کمتراست اما در مجموع آب و هوای بوداپست معتدل است و گرم ترین ماه سال هم تیر و مرداد است. البته گرمای هوا مانع هجوم گردشگران به بوداپست نمی شود. در تابستان، بوداپست گرچه بسیار شلوغ است اما جشنواره های تابستانی بسیاری برگزار می شود و فضای شهر بسیار شاد و سرگرم کننده است. اگر قصد دارید در تابستان به پایتخت مجارستان سفر کنید باید از مدتی قبل برای رزرو اقدام کنید.برای همراه شدن با تور بوداپست مهرآباد گشت با ما تماس بگیرید.


چگونه برویم؟


کشور مجارستان جزو کشورهای شینگن است و شما باید برای درخواست ویزا ابتدا فرم مشخصات فردی و مدارک لازم را تهیه کنید. برای ویزای مجارستان اصل گذرنامه معتبر با شش ماه اعتبار از تاریخ حرکت ، دو قطعه عکس ۴×۳ رنگی، ترجمه انگلیسی از تمام صفحات شناسنامه با مهر تائید دادگستری و وزارت امور خارجه، ترجمه انگلیسی با مهر و تایید دادگستری و وزارت امور خارجه گواهی اشتغال به کار، برای افراد محصل هم ترجمه گواهی اشتغال به تحصیل و کارت دانشجویی الزامی است.برای دریافت ویزا با مهرآباد گشت تماس بگیرید.


 بهترین محل اقامت در بوداپست ؟


تابستان، شلوغ ترین فصل توریستی بوداپست است و همین باعث می شود انتخاب های شما در این فصل کمتر شود و از سویی قیمت هتل ها هم افزایش بیابد. مهم نیست که شما در کدام منطقه اقامت می کنید فقط فراموش نکنید هتلی که انتخاب می کنید حتما مجهز به سیستم خنک کننده باشد تا بتوانید گرمای هوا را از تن خود به در کنید. شما می توانید به همراه تور بوداپست مهرآباد گشت در بهترین هتل ها با پایین ترین نرخ اقامت داشته باشید.


تور های مرتبط

هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر