آفرود در مارماریس

4 × 4 سافاری خارج از جاده در مارماریس (بهترین تورها ، قیمت ها ، نکات 2020)


4 × 4 سافاری خارج از جاده یکی از تفریحات دیدنی و گشت و گذارهای روزانه در مارماریس است . ممکن است سفر به جاده های سنگفرش ، گرد و غباررا تجربه کنید ، با داشتن ماجراجویی از سافاری در شرکت طبیعت بهشت ​​و مسیرهای 4WD.



چه انتظاری دارید؟

این تورها توسط 4 تا 8 نفر (در یک وسیله نقلیه) با وسایل نقلیه زمینی 4 × 4 برگزار می شود.

اگر می خواهید تا حد امکان از مناظر خارق العاده روستا ، محیط اطراف مارماریس و آبشارها و مناظر نفس گیر بهره ببرید ،  سر راه رفتن در جاده 4 Saf 4 سافاری خارج از جاده مارماریس استفاده کنید.

تور ویدیویی

تورهای معمولی

تورها به طور کلی از اوایل صبح ،  از هتل ، شروع به کار کرده و کاروان را تشکیل می دهند و مسیرهای جنگلی ، دهکده و رودخانه را طی می کنند و به خلیج های منزوی که از طریق جنگل ها ، روستاها و نهرها عبور می کنند به پایان می رسند.

آفرود مارماریس


بعد از شنا ، خوردن ماهی ، گزله ، ایران (نوشیدنی های ماست سرد) و خنک شدن در آب های چشمه ای سرد ، تورها عصرا به پایان می رسد.

وسایل نقلیه زمینی 4 × 4 از یک مسیر هیجان زده به سمت بالا و پایین جاده های باریک پیشروی می کنند که در اطراف کوه های جنگلی کاج و همچنین از طریق رودخانه های کوهستانی وسیع  تا منظره های نفس گیر تپه های نورد اطراف را پیدا کنند.

در امتداد مسیر خاکی ، از وسایل نقلیه 4 × 4 زمینی بیرون بروید تا  آبشارهای پنهان شده در اعماق جنگل را ببینید.


آفرود مارماریس

این تورها عمدتاً در شبه جزیره بوزبورون و سواحل خلیج گووکو برگزار می شود و ممکن است در Orhaniye ، ساحل Kizkumu ، Hisaronu ، Bozburun ، Ciftlik ، Turunc ، Karacasogut و Bordubet در شبه جزیره Bozburun و ساحل Gokova مشاهده کنید.



هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر