1. صفحه اصلی
  2. وبلاگ
  3. راهنمای قدم به قدم خرید ملک در ترکیه

راهنمای قدم به قدم خرید ملک در ترکیه

راهنمای قدم به قدم خرید ملک در ترکیه

راهنمای قدم به قدم خرید خانه در ترکیه

راهنمای گام به گام ی که به شما کمک میکند تا ملک را در ترکیه با خیال راحت خریداری کنید. 

خرید یک خانه در خارج از کشور ممکن است به آسانی خرید آن در داخل کشور نباشد. برخی از مردم به دلایل زیر فکر میکنند خرید خانه خارج از کشور کاری پر ریسک محسوب میشود:

  • ترس از کلاه برداری و از دست دادن پول و همچنین زمان گرانبها. 
  • تفاوت در قوانین و سیستمهای حقوقی حاکم بر معاملات ملکی.
  • ضعف های واقعی و یا درک شده در قوانین حاکم بر اتباع بیگانه در ملک خرید ملک.
  • موانع زبانی ، به ویژه عرف قانونی ، که متأسفانه در همه کشورها وجود دارد.
  • احساس عدم کنترل بر روند ، که به دلیل عدم حضور شما در کشوری که خریداری می کنید به وجود می آید.

در مورد خرید ملک در ترکیه ، ما این نگرانی ها را کاملاً درک می کنیم. بنابراین ، دستورالعمل ها و توصیه های کاملی را ارائه داده ایم تا به شما ساده ترین و امن تری راه  خرید ملک در ترکیه  را نشان دهیم. این راهنما با تجزیه و تحلیل دقیق از بهترین روش ها و همچنین تجربه زیاد نگارنده در خصوص روش های خرید ملک در ترکیه آماده شده و در اختیار شما قرار داده شده است.

راهنمای 11 مرحله ای ما برای خرید ملک در ترکیه را دنبال کنید تا اطمینان حاصل کنید که خانه رویایی شما در در ترکیه بدون هیچ ریسک و مشکلی تهیه خواهد شد.

11 مرحله در خصوص خرید ملک در ترکیه

مرحله 1 - تحقیق کنید

بازار املاک ترکیه روز به روز در حال رشد است. هزاران ملک برای فروش در ترکیه و صدها مشاور املاک وجود دارد. هر بنگاه معاملاتی به شما چیزهای مختلفی می گوید و توصیه های متفاوتی را ارائه می دهد. حرف های آنها را شنیده و خود نیز تحقیقات لارم را انجام دهید که کدام منطقه در ترکیه به بهترین وجه متناسب با نیازها ، بودجه و سبک زندگی مورد انتظار شما می باشد. ما سعی کرده اییم در مقالات بعدی ، مناطق ترکیه را توصیف کنیم تا راهنمایی برای شما باشد. ما همچنین شما را به بهترین منابع برای موضوعات حقوقی و فنی که در خرید ملک در ترکیه دخیل هستند ، آشنا خواهیم کرد. 

مرحله 2 - مشاوران املاک مناسب را پیدا کنید

هنگامی که به دنبال خانه ای در ترکیه می گردید ، به شما توصیه می کنیم توصیفات وب سایت های مختلف را بررسی کرده و نمایندگان املاک مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید. اگر آنها مدت زمان زیادی در آن منطقه بوده اند ، احتمالاً آنها مشاور املاک شناخته شده و معتبری باشند. اطمینان حاصل کنید که آنها شما و نیازهای شما را درک می کنند. اگر احساس کنید که آنها در حال بازار گرمی برای کار خود هستند ، پس شک نکنید که مشاور املاک مناسبی را پیدا نکرده ایید.

خرید یک ملک در خارج از کشور برای اکثر مردم بیشتر از انتخاب ملک و سبک ساخت ان، انتخاب یک سبک زندگی جدید است ، بنابراین مشاوری که با آن سر و کار دارید ، نیاز به درک و شناخت کافی از سبک زندگی مورد نظر شما دارد. اگر آنها نتوانند اداب و فرهنگ شما را بشناسند، نمیتوانند به خوبی شما را به سمتدر خصوص انتخاب منطقه مناسب و نوع سرمایه گذاری مناسب راهنمایی کنند. ترکیه کشوری بزرگ است ، بزرگتر از فرانسه و چهار برابر انگلیس ، بنابراین اختلافات بزرگی از محله به محله از نظر آب و هوا ، فرهنگ و چشم انداز وجود دارد. فقط یک مشاور آگاه و همدل قادر به مشاوره شما در جهت درست خواهد بود.   

مرحله 3 - با نماینده دارایی خود صحبت کنید و یک گزارش خوب ایجاد کنید

برخی از ما از تماس گرفتن و صحبت و مشاوره خواستن از مشاوران املاک خجالت می کشیم. ما دوست نداریم که در شرایطی قرار بگیریم که مخالف نظر مشاوران امکلاک صحبت کنیم. اما اگر نتوانید با مشاور خود به طور علنی و صریح صحبت کنید ، مشاور شما قادر به درک نیازها و ترجیحات شما نخواهد بود. بنابراین ، هنگامی که احساس کردید یک مشاور خوب پیدا کرده اید ، وقت زیادی را برای صحبت کردن با آنها اختصاص دهید. با آنها آشنا شوید و به آنها اجازه دهید شما را بشناسند. این برای انتخاب و عملکرد شما بسیار مهم است و به نوبه خود به شما کمک می کند هچنین مشاور شما را به بهترین شکل ممکن راهنمایی میکند. 

مرحله 4 - قبل از خرید از ترکیه دیدن کنید

برای تصمیم گیری در مورد خرید خانه در ترکیه ، باید از ترکیه دیدن کنید ، با محیط اطراف آشنا شوید و رستوران ها و غذاهای محلی را امتحان کنید. اقامت در ترکیه فقط خرید یک ملک نیست، بلکه تغییر سبک زندگی شماست ، انتخاب یک مکان رویایی و محیطی بکر که باعث شود شما در آنجا احساس راحتی کنید میتواند تجربه خیلی خوبی برای شما باشد. اگر کسی سعی دارد ملکی را از طریق تلفن به شما بفروشد ، از دیدن آن ملک غافل نشوید ، ولی بدانید که آن روش خوبی برای خرید ملک در ترکیه نیست. 

مرحله 5 - به یک سفر جهت جستجوی ملک در ترکیه بروید

یک سفرجهت جستجوی ملک سازمان یافته حرفه ای با یک شرکت معتبر ، در پیدا کردن ملک مورد نظر خود تا حد زیادی به شما کمک می کند. توصیه می کنیم حداقل چهار روز وقت جهت بازدید از خانه های مختلف اختصاص دهید، مرتب کردن اسناد و مدارک و عادت کردن با مناظر محلی و سبک زندگی. از سفرهایی که توسط توسعه دهندگان برند های تجاری ارائه می شود ، اجتناب کنید: این سفرها به دلیل تکنیک های سخت فروشندگانشان بدنام هستند.

مرحله 6 - املاک زیادی را ببینید تا مطمئن شوید که مورد مناسب را پیدا کرده ایید

شما باید اطمینان حاصل کنید که املاک زیادی را در تمامی مناطق و با رنج قیمتی مناسب شما بازدید کرده باشید تا بتوانید بهترین گزینه موجود را انتخاب کنید. در طی صحبت های اولیه از طریق تلفن ، ایمیل و احتمالاً جلسات حضوری قبل از سفر با مشاور املاک شما ، آنها خانه ها و املاک و زیادی در ترکیه را برای شما در نظر خواهند گرفت.خرید خانه در ترکیه یک تصمیم بزرگ است - پس اطمینان حاصل کنید که تصمیم درستی گرفته اید.

مرحله 7 - مذاکره درباره قیمت و شرایط خرید

چه در حال خرید یک ویلا جهت بازنشستگی در ترکیه باشید و چه یک آپارتمان جهت سرمایه گذاری خریداری کنید، مشاور املاک شما از طرف شما مذاکره خواهد کرد تا از بهترین قیمت و شرایط ممکن اطمینان حاصل شود. ازتباطات و شناخت آنها از محیط و قوانین ، به شما کمک خواهد کرد که با بهترین قیمت ممکن ملک را تهیه کنید. برای برنامه ریزی جهت تامین بودجه خرید ملک خود، در نظر داشته باشید که اگرچه قیمت خرید ملک در ترکیه بسیار کمتر از اسپانیا ، فرانسه و ایتالیا هست ، اما هزینه های چانبی زیادی در رابطه با خرید ملک در ترکیه وجود دارد . این موارد را در نظر بگیرید تا بتوانید بودجه دقیق را در اختیار داشته باشید.

مرحله 8 - ملک را رزرو کنید و قیمت آن را مشخص کنید

هنگامی که خانه ، ویلا یا آپارتمان در ترکیه را پیدا کردید ، مشاور املاک شما ملک را برای شما رزرو خواهد کرد تا بتوانید مراحل خرید را انجام دهید. هزینه رزرو املاک و مستغلات در ترکیه به طور کلی حدود 1000 پوند (1100 یورو) است و قابل استرداد نیست. این مبلغ به عنوان واریز رزرو به فروشنده داده می شود و از قیمت خرید توافقی کسر می شود. اما ، اگر ملک را رزرو کردید ، و پس از آن پشیمان شدید ، آن پول عودت داده نمی شود.


مرحله 9 - یک وکالت نامه به وکیل خود بدهید تا خرید را انجام دهد

آسانترین راه برای خرید ملک در ترکیه ، دادن وکالت به یک وکیل در ترکیه برای انعقاد قرارداد از طرف شما است. این باعث صرفه جویی در وقت شما می شود ، به این معنی که دیگر نیازی به ماندن در کشور در هنگام خرید نیست و اطمینان حاصل می کنید که خرید شما تا حد امکان بدون هیچگونه مشکلی امکان پذیر خواهد بود. جهت انتخاب وکیل میتوانید از مشاور املاک خود مشاوره بگیرید.

مرحله 10 - بررسی کامل بودن مدارک در مورد ملک

پس از امضای قراردادها ، خرید باید حدود چهار هفته زمان ببرد. وکیل منصوب شده شما طی این فرایند ، کلیه بررسی های لازم را در مورد این ملک انجام می دهد - از جمله بررسی عنوان و چک شهرداری ، تا تضمین کند که این ملک به اسم شما ثبت شده است. توجه : از مارس 2019 ، مجوز نظامی دیگر در مورد املاک لازم نیست.

مرحله 11 - دریافت عنوان عنوان (TAPU)

آخرین مرحله برای تکمیل خرید ملک خود در ترکیه ، ثبت TAPU ترکیه  است . هنگامی که مشاور املاک تمام مدارک را تضمین کرد و هر دو طرف تعهدات قراردادی خود را انجام داده اند - خانه شما به نام شما ثبت می شود و عنوان (TAPU) را برای خانه جدید خود در ترکیه دریافت خواهید کرد.

TAPU خرید ملک در ترکیه

هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر