پوکت کجاست؟

پوکت در جنوب غربی کشور تایلند قرار دارد و یکی از جزایر افسانه ای جهان می باشد.طبق نظر سنجی ای که از توریست ها انجام شد،بسیاری از آنها معتقد بودند پوکت تمام مشخصه های لازم برای یک تعطیلات رویایی را دارد.سواحلی که در پوکت وجود دارد،آب گرم و زلال آن برای غواصی بسیار مناسب است.اگر به پوکت سفر کردید حتما سری به سواحل کامالا،کارون و پاتونگ بزنید.از این پیشنهاد مهرآباد گشت پشیمان نخواهید شد!اگر دنبال جایی غیر از ساحل هستید می توانید از جنگل های سرسبز،جنگل های نارگیل،شالیزارها،فیل سواری،موج سواری،قایق سواری و بانجی جامپینگ لذت ببرید.


معرفی جاذبه های توریستی پوکت:

قایقرانی:
در منطقه Phang Nga،غارهایی با طبیعت فوق العاده وجود دارد که گردشگران و توریست ها می توانند با قایق به آنجا روند.در ادامه تصاویری از غارها و قایقرانی در آنجا را مشاهده می کنید.اگر با دیدن این تصاویر تصمیم به سفر به پوکت گرفتید فقط کافیست با ما تماس بگیرید و از تور ها،نرخ هتل در پوکت و اطلاعات گردشگری آگاه شوید و با اطمینان سفر کنید.

بازدید از مجسمه بودا
مجسمه بزرگ بودا یکی از نقاط دیدنی پوکت محسوب می شود.ارتفاع آن 45 متر است.این مجسمه در بالای تپه های Nakkerd و بین Chalong و Kata قرار گرفته است.

جزیره فی فی:

جزیره فی فی یکی از زیباترین جزایر جهان و یکی از اصلی ترین جاذبه های توریستی تایلند است. فی فی  در ۴۸ کیلومتری پوکت واقع شده، در کل شش جزیره را شامل می شود ولی دو جزیره اصلی آن، فی فی کوچک Phi Phi Lei و فی فی بزرگPhi Phi Don هستند.اصلی ترین جاذبه فی فی کوچک، غار بزرگی به نام Viking Cave و به مساحت ۳.۲ کیلومتر مربع است. بخش های جنوبی این جزیره به سبب وجود مرجان و عمق زیاد، برای غواصی بسیار مناسب است. مجموع مساحت آنها ۴۲ کیلومتر مربع است . بهترین زمان برای سفر به فی فی نیز از ماه نوامبر تا فوریه است زیرا در این زمان دریا آرام است. سفر با قایق پارویی و صخره نوردی  نیز از دیگر جاذبه های این جزیره هستند.در سفر خود به پوکت این جزیره را فراموش نکنید.هر زمانی که قصد سفر به پوکت را داشتید با مهرآباد گشت تماس بگیرید.




تور های مرتبط

هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر