شبگردی در مارماریس

راهنمای زندگی در شب در مارماریس

شب های مارماریس با مهمانی های دیوانه کننده اش ، موسیقی زنده ، نمایش های لیزری ، مهمانی های رقص ، مهمانی های فوم ، مهمانی های لباس مجلسی و مهمانی هایی با دی جی های معروف ، رویاهای خود را تا ابد تماشا می کنند.



اوقات تفریحی و شبانه در کل مارماریس از رستوران های کنار جاده ای و ساحلی کوچک ، و بارها گرفته تا کلوپ های شبانه و دیسکوها و همچنین تراس های شلوغ و یا در گوشه های عاشقانه کنار دریا ،لذت بخش است.

شما ممکن است در تعطیلات مارماریس هر نوع موسیقی را برای سلیقه خود پیدا کنید . تا اوایل شب ، از یک نوشیدنی و وعده غذایی در حاشیه ساحل از یک فضای عالی لذت ببرید یا به شهر بروید تا از میان بسیاری از رستوران ها و کافه ها یکی را انتخاب کنید.

شام و شراب


شبگردی در مارماریس


خیابان مارمیس بار

و بعد از غروب ، شبهای دیوانه مرمریس پذیرای مردم است. زندگی شبانه و بهترین منطقه تفریحی شبانه در مارماریس با کلوپ ها و دیسکوها در خیابان مارماریس (Bar Marmaris Bar) واقع شده است که در500 متری از مارماریس مرکزی قرار دارد. زندگی شبانه در خیابان مارماریس تا ساعت 05:00ادامه دارد.   

شبگردی در مارماریس

منطقه لانگ بیچ

دومین مکان برای فعالیتهای شبانه در مارماریس منطقه اوزونیالی (ساحل بلند) و جبهه ساحلی است که در طرف مقابل خیابان بار مرمریس ،با 500 متر فاصله قرار دارد. رستوران ها ، بارها ، کارائوکه و کافه های رقص و دیسکوهای بی شماری برای انتخاب وجود دارد. موسیقی ساعت 24 بعد از ظهر متوقف می شود. 

شب ترکی

شب ترکی در مارماریس نیز برای گردشگران تفریحی جذابیت بسیاری دارد. Turkish Night یک جاذبه ویژه برای این است که مسافران خارجی بتوانند فرهنگ و سنت های ترکیه را تجربه کنند. این برنامه با موسیقی زنده ترکی آغاز می شود و رقص رقصندگان زیبای ترکیه ای Belly را دنبال می کند.

شبگردی در مارماریس- شب ترکی

علاوه بر آن ، هر باشگاه و هتلی همچنین برای کسانی که می خواهند شبانه را در هتل های خود بگذرانند ، نمایش های ویژه شبانه ، انیمیشن ها و جاذبه هایی را ترتیب می دهند. حتی هتل ها و مستمری های جداگانه نیز برنامه های شبانه خود را در کافه های لابی خود دارند.

کافه های مارماریس و کلوپ های شبانه

این تفرجگاه دارای یک زندگی شبانه پر رونق است و برخی از بهترین کلوپ های شبانه مارماریس این اطمینان را به شما می دهند که تا طلوع آفتاب می توانید مهمان باشید. زندگی شبانه در مارماریس تا طلوع آفتاب ادامه دارد. 

هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر