بهترین دسر ها در ازمیر

برخی از بهترین دسرهایی که می توانید در ازمیر پیدا کنید ، عمدتاً در بسیاری از شیرینی های سنتی (نانوایی ها) یا شیرینی های مدرن تر است. در اینجا بهترین مکانها برای بدست آوردن هر دو کلاسیک ساکارین ترکی و بین المللی ارائه شده است.

ریحان پاستانسی

 دسر ازمیر

یک کلاسیک واقعی ازمیر ، ریحان پاستانسی  که به دلیل کالاهای شیرین و بی نظیر در سراسر ترکیه شناخته می شود. کیک ها ، کلوچه ها و شکلات های خانگی خوشمزه ای پیدا خواهید کرد ، به علاوه روکوکو (کیک تهیه شده با شکلات تلخ ، ماکارون و خامه آن) کاملاً افسانه ای است.

http://instagram.com/p/BR0EBSfAHc3/

Meşhur Hisarönü Şambalacısı

 

Meşhur Hisarönü Şambalacısı در سال 1942 تأسیس بهترین مکان برای طعم دادن به سنتی ambala است ، دسر ساخته شده از سمولینا پخته شده ، ماست و شکر ، و در بالای آن با شربت و بادام است. حتما دسر را به همراه یک کایاک (کرم لخته شده) برای تجربه نهایی شیرین ازمیر امتحان کنید.

سوینچ پاستانسی

نانوایی ، پتیسری ، ترکی ، فرانسوی ، $ $

 

یکی دیگر از نانوایی های بزرگ سنتی در ازمیر ، سوینچ یک مکان مورد علاقه برای افراد محلی است تا بتوانند بیش از یک فنجان قهوه و چیزهای شیرین را بخرند . ایستادگی در این پاستا پاولووا ، یک دسر شاه ماهی با میوه های تازه است.

http://instagram.com/p/BSB1rjoDws3/

لئون پاتیسری

 

یکی از کافه های پیشرفته در ازمیر ، جایی که ساکنین نیکوکار شهر اغلب اوقات ملاقات می کنند ، چیزی بسیار پاریسی در مورد لئون وجود دارد ، از دکوراسیون آن تا تمام دسرهایش. می توانید یک Fraisier Royal Royal عالی (کیک با خامه و توت فرنگی تازه) و شکلات های شکلاتی با خامه واقعی درست مانند فرانسه پیدا کنید.

براوو پاستانسی

 

براوو به دلیل بستنی خود مشهور شده است و در تابستان جمعیتی را ترتیب می دهد که از بسیاری از طعم دهنده ها سفارش می گیرند. یکی از مورد علاقه های مختلف بستنی شکلات تلخ است ، اما بسیاری از کیک ها و تارت ها نیز کاملاً خوشمزه هستند.

آرپژ پاتیسری

 

یکی دیگر از شیرینی های ظریف در قلب ازمیر ، Arpege توسط سرآشپز شیرینی با تجربه Metin Saruhanlı اداره می شود. شما روی کیک Passion (ساخته شده با خامه میوه شور ، موس شکلات شیر و پرلین ترد) ، Paris-Brest ، éclairs و tarts با پر کردن های مختلف ، و کیک های زیبا با مواد غیر معمول مانند ماستیک می خورید .

http://instagram.com/p/BGElDzeoffs/

Şortan Pastanesi

پستی ، شیرینی ، $ $ $

 

یک گذرگاه بسیار کلاسیک ، مطمئناً به محض ورود به Şortan Pastanesi ، از حدود 20 سال پیش به یک ازمیر سفر خواهید کرد . به غیر از شیرینی خامهدار و بستنی عالی و کلوچه میوه دار کوچک از tatlısı لر (یک دسر ساخته شده با پنیر لر) یکی از مورد علاقه های محلی است.

دائم بسته شد

باران پتیسری

 

Rain Patisserie با داشتن یک پاستاشن کوچک در یک خیابان بسیار آرام و دور از انرژی بسیار زیاد شهر همیشه به دلیل سلیقه های عالی و با قیمت های مناسب همیشه محبوب است. موارد دلخواه شامل پاستای موزیک (سالامی شکلاتی) و کیک آناناس است.

Lozan Pastanesi

 

یکی دیگر از کلاسیک های ازمیر ، Lozan Pastanesi از سال 1969 در این شهر حضور دارد و همین کالاهای شیرین و خوش ذوق بسیار عالی را برای مشتریان وفادار خود تهیه می کند. به گفته برخی بازدید کنندگان ، بستنی لیمو آنها به ویژه در ماه های گرم تابستان اعتیاد آور است.

 

 

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر