1. صفحه اصلی
  2. وبلاگ
  3. آخر هفته خود را در شهرک ایلی ازمیر بگذرانید

آخر هفته خود را در شهرک ایلی ازمیر بگذرانید

آخر هفته خود را در شهرک ایلی ازمیر بگذرانید

نحوه گذراندن یک آخر هفته در Urla ، عقب نشینی شهرک ایلی ازمیر



 ازمیر

Urla که در فاصله حدود نیم ساعت از مرکز شهر ازمیر قرار دارد که دارای اسکله های زیبا ، مراتع صلح آمیز و رستوران های عالی یک سفر فرهنگی برای یک آخر هفته عالی در Urla است.


بازدید از شراب سازی اورلا

Urla به خاطر شراب معروف است و تاکستان  آن برخی از بهترین شراب های ترکیه را تولید می کند. Urla aparapçılık در تلاش برای احیای انگورهای محلی که بخشی از شبه جزیره برای هزاران سال بوده است ، سالانه حدود 200،000 لیتر شراب بوتیک تولید می کند. به غیر از انگورهای مشهور بین المللی مانند Cabernet Sauvignon و Syrah ، Urla با انگورهای ترکی مانند Boğazkere و Bornova Misket نیز کار می کند. برای علاقه مندان به شراب واقعی ، تاکستان همچنین هتل بوتیک کوچکی را ارائه می دهد که میهمانان می توانند در آن ملک اقامت کرده و در برداشت و هرس انگور شرکت کنند و همچنین از منظره زیبا با پای پیاده ، دوچرخه یا اسب لذت ببرند.

Urla Şarapçılık، Kuşçular Köyü، 8028 Sk. شماره: 12 Ukuf Mevkii Urla ، ازمیر ، ترکیه ، +90 232 759 0111

شام را در ینژچ بخورید

یکی از بهترین رستوران های Urla در اسکله زیبای این شهر واقع شده است که قایق های ماهیگیران رنگارنگ با جزر و مد در آن بالا و پایین می روند. در Yengeç تنوع عظیمی از meze های عالی مانند باس دریایی با مارچوبه ، تعقیب با ماست ، سالاد ماهی جوهر ، ونگول با شراب و calamari با عسل پیدا می کنید ، فقط برای ذکر چند مورد. برای به اشتراک گذاشتن چند meze انتخاب کنید و حتما چند لیوان راک بنوشید. رزرو مورد نیاز است

ینژک ، اسکلت محلاتی 2121. سوکاک شماره: 6 دایر: 1 ارولا ، ازمیر ، ترکیه ، +90 232 752 11 52

به Urla Sanat Sokağı بروید

هر یکشنبه ، ظفر کاددی (خیابان ظفر) به یک بازار آزاد تبدیل می شود که غرفه ها اجناس طراحی ، عتیقه فروشی و کالاهای دست ساز را می فروشند. پس از اتمام کار در بازار ، حتماً با خانه های سنگی تاریخی آن و مغازه ها و کافه های دوست داشتنی در اطراف این محله قدم بزنید.

Zafer Caddesi ، Urla ، ازمیر ، ترکیه

در Ege'nin Lale Katmercisi بخورید

Katmer یک شیرینی سنتی پوسته پوسته و ترکی است که قصابی و خوشمزه دارد و معمولاً پر از پنیر فتا ، جعفری یا گوشت چرخ کرده است. Urla فقط به دلیل غذاهای خوشمزه اش معروف است و Ege'nin Meşhur Lale Katmercisi یکی از بهترین مکان ها برای بدست آوردن طعم عالی این غذای خوشمزه است.

Ege'nin Lale Katmercisi، Malgaca Pazari No.: 23 Urla، Izmir، Turkey ، +90 232 754 52 79

یک قایق سفر کنید

Urla دارای 12 جزیره در ساحل خود است و بهترین راه برای دیدن آنها سفر با قایق از اسکله است. یکی از بهترین تورها از Ebruli Tur انجام می شود ، جایی که شما می توانید تمام جزایر را ببینید ، در آب زیبایی غرق شوید و به احمد اوهری باستان شناس در مورد شهر Klazomenai در یونان باستان Urla گوش دهید. حتما رزرو خود را قبل از زمان انجام دهید.

Ebruli Tur، Kıbrıs Şehitleri Cad. (1443 سوک.) شماره: 37 نمونه موتلو. Kat: 3 Daire: 3، Alsancak ، ازمیر ، ترکیه ، +90 232 463 60 43


ازمیر

غروب Urla © Yağmur Aydın


تور های مرتبط

هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر