مراکز خرید پوکت

مهرآباد گشت شما را با مراکز خرید بزرگ و لوکس،بازارهای شبانه و اوت لت ها آشنا می کند تا در سفر به پوکت دغدغه خرید نداشته باشید.با ما همراه باشید...

سنترال فستیوال پوکت:

سنترال فستیوال یکی از مراکز خرید بزرگ پوکت است. این مرکز به عنوان قطب خرید جزیره هم شناخته می‌شود.یک روز را می‌توانید در این مرکز خرید بگذرانید؛ خرید کنید، فیلم‌  ببینید یا در رستوران‌های آن غذا بخورید. از غذاهای فرانسوی و ژاپنی گرفته تا غذاهای محلی تایلندی در این رستوران‌ها سرو می‌شود.این مرکز، پارکینگ رایگان دارد و می توانید از آن استفاده کنید.

مرکز خرید Jungceylon:

در این مرکز خرید، بیش از ۲۰۰ فروشگاه محصولات متنوعی از قبیل لباس‌های برند، عینک آفتابی، لوازم آرایشی ، عطر، کفش، موبایل و لوازم جانبی، وسایل الکترونیکی و... می‌فروشند. در کنار این فروشگاه‌ها، سینما و سالن بولینگ هم در مجموعه وجود دارد.این مرکز خرید علاوه بر خرید ،مقصد مناسبی برای علاقه‌مندان به خوردن غذاهای محلی است. تعداد زیادی رستوران در اطراف و داخل این مجموعه وجود دارند.در بخش سینما سیتی این مرکز در ساعات مختلف روز، هم‌زمان پنج فیلم به نمایش درمی‌آید.ساعت کار این مرکز از ساعت ۱۱ صبح تا ۱۰ شب است.

بازار آخر هفته‌ی پوکت:

بازار آخر هفته‌ی پوکت که با نام بازار ناکا شهرت دارد، خیلی از سنترال فستیوال فاصله ندارد. در این بازار عتیقه‌جات، کالاهای دست دوم، حیوانات خانگی و غذاهای محلی به فروش می‌رسد.این بازار  دو بخش سرپوشیده و روباز دارد. در قسمت سرپوشیده‌ی بازار، کالاهای دست دوم، لباس، یادگاری‌ها و سوغاتی‌های کوچک از جمله آثار منبت‌کاری و مجسمه‌های مذهبی به فروش می‌رسد. در قسمت دیگر بازار، غرفه‌های زیادی به فروش انواع کالاها از جمله زیورآلات و ساعت، موبایل، کیف و کفش، لباس، وسایل الکترونیکی، اسباب‌بازی و... مشغول هستند. در سمت راست ورودی اصلی بازار، بخش غذاهای محلی فعال است که در آن می‌توانید انواع غذاها از جمله ذرت، سوسیس، مرغ بریان، ماهی و میوه‌های عجیب استوایی را خریداری کنید.این بازار شنبه‌ها و یکشنبه‌ها از ساعت ۴ بعدازظهر شروع به کار می‌کند و تا ۹ شب ادامه دارد. با تور پوکت مهرآباد گشت همراه باشید و از بازار آخر هفته پوکت دیدن نمایید.

واکینگ استریت،بازارهای اکسپو و پوکت اسکوئرهم مراکز خریدی هستند که دیدن آنها خالی از لطف نیست.





تور های مرتبط

هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر