رزرو تور وارنا

رزرو تور وارنا

برای رزرو تور وارنا می توانید از طریق رزرواسیون صفحه اول سایت با مشخص نمودن مبدا و مقصد “شهر وارنا ” ، و انتخاب تاریخ رفت و برگشت از میان تورهای نمایش داده شده، تور دلخواهتان را به صورت آنلاین رزرو نمایید.

تور وارنا و جاذبه های گردشگری

وارنا به شب های شلوغ و موسیقی های زنده کنار ساحل مخصوصا در طول تابستان معروف است.وارنا یک شهر بندری و تفریحگاه ساحلی بلغارستان است.هر ساله گردشگران بسیاری برای گذراندن تعطیلات به این شهر سفر می کنند.وارنا به دلیل آب و هوای مساعد،حمل و نقل دریایی،راه آهن مناسب،سواحل زیبا و همچنین نرخ ارزان می تواند مقصد خوبی برای گردشگران به شمار آید.

غذاهای وارنا

قیمت مناسب خوراکی های وارنا به شما این فرصت را می دهد که غذاهای متفاوتی را در رستوران های متفاوت تست کنید. غذاهای بلغاری متاثر از غذاهای ترکی، یونانی است و به علت شرایط جغرافیایی و آب و هوایی متشکل از گیاهان دارویی، سبزیجات و میوه های مختلف هستند. موساکا (Moussaka) معروفترین غذای بلغارستان است که شامل گوشت، سیب زمینی پخته شده و سس مخصوص است.

وضعیت آب و هوا وارنا

میانگین دما هوای بلغارستان در تابستان 30 تا 35 درجه سانتی گراد است. زمستان نیز میانگین دمای هوا بین 10 تا 15 درجه سانتی گراد است.

بهترین زمان سفر به وارنا

بهترین زمان سفر به بلغارستان (وارنا) ماه ژوئن است و اگر به فصل پاییز و رنگ های پاییزی علاقه دارید بهترین زمان سفر برای شما سپتامبر می باشد.

تور های مرتبط

هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر