بهترین زمان سفر با تور عمان

بهترین زمان سفر با تور عمان

بهار: مارس تا ژوئن

فصل بهار در عمان با آب و هوای معتدل، بهترین زمان برای شنا در دریا و استفاده از تفریحات و ورزش‌های آبی در این کشور می‌باشد. درجه حرارت هوا در این فصل 30 درجه سانتی‌گراد است. نرخ تورهای عمان در فصل بهار به دلیل مناسب بودن هوا بالاتر از تابستان می‌باشد.

تابستان: ژوئن تا سپتامبر

فصل تابستان در مسقط دمای بالاتر از 45 درجه سانتی‌گراد را به همراه خواهد داشت. به دلیل تابش شدید نور خورشید و روزهای طولانی، این فصل زمان مناسبی برای سفر به کشور عمان محسوب نمی‌شود. به همین دلیل نرخ تور عمان نسبت به فصل‌های پاییز، بهار و زمستان کاهش پیدا می‌کند.

پاییز: سپتامبر تا دسامبر

در پاییز به دلیل بارش ملایم باران آب و هوایی دلچسب را تجربه خواهید کرد. به همین دلیل تعداد گردشگران در این فصل رشد قابل توجهی پیدا خواهد کرد و به همین نسبت نرخ تورعمان نیز افزایش پیدا خواهد کرد. همچنین فصل پاییز برای استفاده از تفریحات آبی مناسب می‌باشد.

زمستان: دسامبر تا مارس

با اینکه از سرما و برف در فصل زمستان خبری نیست. اما بارش‌های پراکنده، هوای خنکی را برای گردشگران رقم می‌زند. فصل زمستان بعد از پاییز مناسب‌ترین زمان برای سفر به کشور عمان است. نرخ پرواز در این فصل نسبتاً گران‌تر از تابستان می‌باشد و استفاده از تفریحات آبی تقریباً غیرممکن است.


تور های مرتبط

هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر