1. صفحه اصلی
  2. وبلاگ
  3. هتل های نزدیک سفارت آمریکا در آنکارا

هتل های نزدیک سفارت آمریکا در آنکارا

هتل های نزدیک سفارت آمریکا در آنکارا

هتل بست آنکارا

این هتل 4 ستاره در مرکز شهر آنکارا در منطقه کاو اکلیدر قرار گرفته است و به سفارت آمریکا در آنکارا بسیار نزدیک می باشد . با اقامت در این هتل نه تنها به سفارت دسترسی راحتی خواهید داشت ، بلکه اگر نیاز به انجام مدیکال چک داشته باشید، مرکز درمانی که مورد تایید سفارت می باشد در نزدیکی این هتل قرار گرفته است و بدون نیاز به اینکه زمان زیادی را در ترافیک آنکارا از دست بدهید ، میتوانید تمام کارهای مورد نظر خود را به راحتی و در کمترین زمان ممکن انجام بدهید . این هتل دارای اتاق های بسیار راحت است که با سبک دکوراسیون کلاسیک دکور شده اند و برای اقامت بسیار راحت می باشند.

هتل آنکارا پلازا

هتل آنکارا پلازا ، یکی دیگر از هتل های 4 ستاره ای است که در نزدیکی سفارت آمریکا در شهر آنکارا قرار گرفته است . این هتل علاوه بر نزدیک بودن به سفارت دارای امکانات مناسبی نیز می باشد که در زمان اقامت در این هتل می توانید استفاده کنید . سالن بدنسازی ، سونا ، جکوزی ، حمام ترکی و حمام فنلاندی ، اتاق های ماساژ و سالن مراقبت از پوست از جمله امکاناتی هستند که در این هتل برای استفاده مسافرین قرار داده شده است .

هتل میداس آنکارا

 یکی دیگر از هتل های نزدیک سفارت در آنکارا  هتل 4 ستاره میداس آنکارا است . اگر به دنبال اقامت در هتلی می باشید که هم به سفارت آمریکا  در آنکارا نزدیک باشد و هم خدمات و سرویس بسیار مناسب را ر اختیار شما قرار بدهد، هتل میداس آنکارا میتواند انتخاب بسیار مناسبی برای شما باشد . این هتل با داشتن ، رستوران ، کافه تریا ، حمام ترکی ، سونا ، اتاق بخار و سالن های ماساژ ،سرویس بسیار مناسبی را برای اقامت در شهر آنکارا در اختیار شما قرار خواهد داد .

تور های مرتبط

هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر