جاذبه های گردشگری آنتالیا

آنتالیا دنیایی از جاذبه های طبیعی،تاریخی و تفریحی است.در تور آنتالیا می توانید از جاذبه های گردشگری آنتالیا لذت ببرید و بهترین سفر خود را تجربه کنید.با مهرآباد گشت همراه باشید:

  • منطقه باستانی آسپندوس آنتالیا

شهر باستانی آسپندوس در روزگار قدیم شهری تجاری و مذهبی بوده و خرید و فروش اسب در آن مرسوم بوده است. آنچه که از این شهر باقی مانده شامل حمام‌ها، معابد، سالن تئاتر، استادیوم، میدان اصلی، کلیسا و ..است.

  • غار موزه کارائین آنتالیا

این غار بسیار قدیمی که قدمت آن به دوران پارینه سنگی برمی‌گردد، در شرق کوه چان قرار گرفته است. در اینجا موزه‌ای کوچک وجود دارد که برخی آثار متعلق به ۱۶۰ هزار سال قبل از میلاد یافت شده در این غار را به نمایش می‌گذارد.

  • پاموک قلعه آنتالیا (قلعه پنبه‌ای)

پاموک(پنبه) قلعه یکی از بهترین و مهمترین دیدنی‌های آنتالیا است. تراس پاموکاله از تراورتن و سنگ‌های رسوبی تشکیل شده است و به خاطر چشمه‌های آب گرم و رسوب‌های باقی مانده شکل و رنگ منحصر به فردی پیدا کرده است.

  • موزه باستان شناسی آنتالیا

این موزه بزرگ با ۱۳ تالار نمایشگاهی و یک گالری بالغ بر ۵ هزار اثر هنری از آناتولی را به نمایش می‌گذارد. در این موزه آثار ساخته دست مربوط به عصر پالئولیتیک تا دوران عثمانی را می‌توانید ببینید.اگر به تاریخ علاقه دارید،می توانید در کنار تفریح های خود در آنتالیا از موزه های آنتالیا هم دیدن نمایید.

  • دروازه هادریان آنتالیا

در سفر به آنتالیا تماشای این بنای تاریخی شما را به زمان‌های گذشته می‌برد. به سال‌های قبل از میلاد! دروازه هاریان، قسمتی از دیواری باستانی است که اطراف شهر قدیمی کشیده شده است.تماشا و بادید دروازه هادریان در سفر به آنتالیا خالی از لطف نیست.

  • آکواریوم آنتالیا

اگر می خواهید به تماشای بزرگترین آکواریوم دنیا بروید،تور آنتالیا را انتخاب کنید. این آکواریوم در زمینی به مساحت سه هکتار در سال ۲۰۱۲ ساخته شد. تونل‌های طویل این آکواریم با طراحی خاص خود دنیای زیر آب را بیش از آنچه که فکر کنید برایتان ملموس می‌کنند.تماشای این آکواریوم مخصوصا برای کودکان شما در سفر بسیار لذت بخش خواهد بود.

  • اولد تاون

شهر قدیمی آنتالیا به داشتن خانه‌هایی با سقف‌های قرمز معروف است؛ در اینجا با یک شهر سرزنده اما قدیمی روبرو می شوید. با رفتن به این شهر در کنار خرید و گشت‌وگذار می‌توانید به تماشای میدان اصلی، دروازه بزرگ، برج ساعت و مسجد معروف آن بروید.در سفر به آنتالیا، حتما بازدید از شهر قدیمی را در برنامه خود قرار دهید.


رزرو آنلاین تور آنتالیا


فریده سادات نعیمی

تور های مرتبط

هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر