تور ارزان صربستان

تور ارزان صربستان

یکی از سرویس های آژانس هواپیمایی مهرآبادگشت تور ارزان صربستان با قیمت های منطقی در اروپاست. بلگراد پایتخت خوش آب و هوای صربستان یکی از مراکز گردشگری مهم اروپاست که با درنظر گرفتن تمهیدات مناسب و آماده سازی بسترهای ویژه گردشگری و برداشتن ویزای ورودی به این کشور توریست های بسیاری را از سراسر جهانبه خود جذب کرده است. 

رود دانوب و حوالی سرسبز آن خود یکی از برترین جاذبه های گردشگری صربستان محسوب می شود که جمعیت بسیاری همه روزه در اطراف آن گرد می آیند.

آفرهای ویژه و ارزان تور صربستان

پکیج های استثنایی تورهای صربستان ما را می توانید در صفحه اصلی سایت و بخش تورهای صربستان مشاهده بفرمایید. این قیمت ها کارشناسی شده و قیمت های کف بازار هستند. برای گرفتن اطلاعات مازاد با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید. تا زمانیکه ویزای این کشور آزاد هست از فرصت استفاده کنید و با قیمت ارزان تری نسبت به سایر کشورها اقدام به یک سفر اروپایی کنید! تور ارزان صربستان هدف نهایی ما برای توریست های عزیز ایرانی آن هم بدون نیاز به ویزاست! ما بعنوان مجری مستقیم تور صربستان برآنیم تا پایین ترین قیمت های تور صربستان را برای مشتریان عزیز فراهم کنیم! 

آفرهای ویژه ما را می توانید روی سایت ببینید که قيمت تور صربستان از 6590000 تومان برای هر نفر شروع شده اند. اگر بتوانید ارز دولتی پیدا کنید مثلا 500 یورو, مسافرتتان تقریبا سربه سر می شود.

تور بدون ویزای صربستان از شیراز و مشهد و اصفهان نیز مشتریان خاص خودش را دارد که بموقع به آن نیز می رسیم.

مناظر بی بدیل صربستان

تور صربستان تابستان 96 و تابستان 97 بسیار رونق گرفته است و اخیرا با برداشته شدن ویزا برای ایرانیان سیل مسافران به این کشور اروپایی سرریز شده اند. مهرآبادسفر بعنوان مجری مستقیم تور بلگراد شما را به ادامه این مقاله و اطلاعات تکمیلی در مورد صربستان دعوت می کند. تور صربستان ارزان نیست اما نسبت به سایر کشورهای اروپایی جزو ارزان ترین هاست. برگزاری تور تخصصی صربستان وظیفه ما بعنوان یک آژانس گردشگری معتبر است.


صحنه های زیبای صربستان

شروط سفر بدون ویزا به اروپای شرقی که صربستان نیز جزو آنهاست داشتن یک پاسپورت با 6 ماه اعتبار و نداشتن سوسابقه خاص و مننوع الخروج نبودن و خریدن یک تور صربستان است! بدون ویزا به صربستان مسافرت کنید و لذت ببرید! لغو ویزای صربستان برای ایرانیان دلیل بسیار خوبی است برای کسانیکه می خواهند بی دغدغه به اروپا بروند و لذت سفر بدون ویزا به صربستان و طبیعت دل انگیزآنرا تجربه کنند.


صربستان - بلگراد




تور های مرتبط

هتل های مرتبط

مشاهده نظرات

هیچ نظری برای این مطلب ثبت نشده است.


ثبت نظر